hír
Tíz filmszínház nyert a művészmozik digitális fejlesztésére kiírt pályázaton, amelynek keretösszege 100 millió forint volt - közölte az Emberi…
továbbhír
Összesen százmillió forint támogatáshoz jut tíz vidéki artmozi - tudatta az MTI. A digitális fejlesztésre augusztusban kiírt pályázattal a…
továbbhír
Október 1-jéig pályázhatnak az art mozik a digitális fejlesztésre szánt költségvetési támogatásra, Balog Zoltánnak az emberi erőforrások…
továbbhír
A Filmvilág júliustól már digitális magazinként is megjelenik. Színesben, filmjelenetekkel.
továbbhír
A Magyar Nemzeti Digitális Archívum és Filmintézet november elején lezajlott rendezvényén a 21. század vívmányainak köszönhető új lehetőségekről…
továbbhír
Pályázatot írt ki a magyar nemzeti kultúrkincs digitalizálását és digitális közzétételét szolgáló Magyar Nemzeti Digitális Archívum és Filmintézet…
továbbhír
A közmédiumok normatív támogatásának lehetősége benne van az új médiatörvény tervezetében - mondta Szalai Annamária az MTI értesülései szerint, a…
továbbhír
Kiemelten foglalkoznak majd az Európai Unió jövő félévi magyar elnöksége alatt a digitalizált és a digitálisan keletkező kulturális javak tartós…
továbbFriss
Júniustól forog Nemes Jeles László új filmje
Kelet-közép-európai nők küzdelmei a Little Europe Filmfesztiválon
Itt az El kell, hogy engedj a Demjén-film szereplőinek előadásában
Andrew Scott és Paul Mescal misztikus párosa a magyar mozikba is beköltözik
Egy magyar kötődésű kisfilm versenyez Cannes-ban
Így változtatja meg az embert, ha egyben legyalogolja a Kékkört
Breier Ádám első nagyjátékfilmje egyszerre nevetett és ríkat meg, miközben egy sokak számára ismeretlen világba kalauzol el. Ha csak egy kellemes vasárnap délutáni családi dramedy lenne, akkor is szeretnénk, de a Lefkovicsék gyászolnak ennél sokkal többet ad és fontos űrt tölt be a magyar filmek között.
Filmhu podcast #87: Szabó Kimmel Tamás
Filmhu podcast #86: Breier Ádám
Három pasi és a nagy córesz – végre láthatóvá válik a 21. századi magyar zsidó sors
a teljes dossziéRendezőnők a magyar filmtörténetben
Nők, akik áttörték az üvegplafont, és rendezőkké tudtak válni a sokáig férfiak uralta magyar filmszakmában. Honnan jöttek ezek az úttörő nők? Hogyan jutottak el az első filmjükig? És hogyan folytatódott a pályájuk? Szederkényi Olga exkluzív portrésorozata a kezdetektől a rendszerváltásig új megvilágításba helyezve vizsgálja a magyar filmtörténetet.
Dr. Balázs Mária, aki öt percig gondolkodhatott, hogy lesz-e ő az első magyar filmrendezőnő
Filmhu podcast #88: Szederkényi Olga és a magyar filmrendezőnők
Riedl Klára, a filmrendezőnő, aki “magyar népi filmmel” futott be 1939-ben
a teljes dosszié