magazin
Színészként manapság szinte nincs nélküle sikervárományos magyar komédia, rendezőként több kisfilmet és egy nagyjátékfilmet is jegyez, de a…
továbbhír
Hongkongi filmnapok, izraeli humor, kínai bemutató Sanghaji Nemzetközi Filmfesztiválról, Torino Film Lab és FIPRESCI kritikusi workshop alkotják a…
továbbhír
Kínai és magyar animációs filmes szakemberek, cégvezetők tartottak tematikus találkozót a Médiatanács Magyar Média Mecenatúra programja keretében…
továbbhír
A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) által szervezett Kínai Filmnapok 2012. július 3-án és 4-én a legújabb és kiemelkedően színvonalas…
továbbhír
Csaknem teltházas vetítéssel kezdődött hétfőn a Sanghaji Nemzetközi Filmfesztivál keretein belül helyet kapó magyar filmhét. A következő napokban 14…
továbbhír
Bánóczki Tibor Dzsungele nyert az Animafesten, a Bogyó és Babóca kínai díjat kapott, a Ketten egy fészekben és a Vad Magyarország Japánban.
továbbhír
A hiányzó apák és önfejű fiúk témája ad érzelmi töltést az idei cannes-i filmfesztiválnak, amelynek versenyprogramját is rögtön egy ezt a kérdést…
továbbmagazin
Az V. Verzió Nemzetközi Emberi Jogi Dokumentumfilm Fesztivál megmutatja, hogy az amerikai elnökválasztás mellett érdemes azért másra is odafigyelni.…
továbbFriss
Lanthimosz szerint Emma Stone-ból sosem elég
Filmes stand-up esten támogathatod egy ELTE-s diplomafilm elkészítését
Révész Bálint és Mikulán Dávid filmje két díjat nyert Hollandiában
Enyedi Ildikó ismét Léa Seydoux-val forgat
Röhrig Géza nem tudta, hogy kicsoda Terrence Malick, amikor az felkérte Jézus szerepére
Breier Ádám első nagyjátékfilmje egyszerre nevetett és ríkat meg, miközben egy sokak számára ismeretlen világba kalauzol el. Ha csak egy kellemes vasárnap délutáni családi dramedy lenne, akkor is szeretnénk, de a Lefkovicsék gyászolnak ennél sokkal többet ad és fontos űrt tölt be a magyar filmek között.
Filmhu podcast #87: Szabó Kimmel Tamás
Filmhu podcast #86: Breier Ádám
Három pasi és a nagy córesz – végre láthatóvá válik a 21. századi magyar zsidó sors
a teljes dossziéRendezőnők a magyar filmtörténetben
Nők, akik áttörték az üvegplafont, és rendezőkké tudtak válni a sokáig férfiak uralta magyar filmszakmában. Honnan jöttek ezek az úttörő nők? Hogyan jutottak el az első filmjükig? És hogyan folytatódott a pályájuk? Szederkényi Olga exkluzív portrésorozata a kezdetektől a rendszerváltásig új megvilágításba helyezve vizsgálja a magyar filmtörténetet.
Dr. Balázs Mária, aki öt percig gondolkodhatott, hogy lesz-e ő az első magyar filmrendezőnő
Filmhu podcast #88: Szederkényi Olga és a magyar filmrendezőnők
Riedl Klára, a filmrendezőnő, aki “magyar népi filmmel” futott be 1939-ben
a teljes dosszié