Amerikából tért haza Csupó Gábor a Pappa Pia című film forgatására, amiben kultikus magyar slágerekkel, színes díszletekkel és fiatalos hangulattal lovagolja meg a retro-hullámot. A ráckevei Dunaág mellett felépített csónakházat, és a körülötte lévő lángos-sör-virsli-pogácsa bódékat is kizárólag a film kedvéért építették, az első táblától, az utolsó megrogyott kempingszékig. Egy esős napon mi is kinéztünk a forgatásra, ahol épp Stohl András, Szabó Kimmel Tamás és Ostorházi Bernadett énekes-táncos jelenete készült. Forgatási riportunk is hamarosan érkezik! Fotó: Pozsonyi Janka
hozzászólás
Szólj hozzá Te is!
Friss
Lanthimosz szerint Emma Stone-ból sosem elég
Filmes stand-up esten támogathatod egy ELTE-s diplomafilm elkészítését
Révész Bálint és Mikulán Dávid filmje két díjat nyert Hollandiában
Enyedi Ildikó ismét Léa Seydoux-val forgat
Röhrig Géza nem tudta, hogy kicsoda Terrence Malick, amikor az felkérte Jézus szerepére
Breier Ádám első nagyjátékfilmje egyszerre nevetett és ríkat meg, miközben egy sokak számára ismeretlen világba kalauzol el. Ha csak egy kellemes vasárnap délutáni családi dramedy lenne, akkor is szeretnénk, de a Lefkovicsék gyászolnak ennél sokkal többet ad és fontos űrt tölt be a magyar filmek között.
Filmhu podcast #87: Szabó Kimmel Tamás
Filmhu podcast #86: Breier Ádám
Három pasi és a nagy córesz – végre láthatóvá válik a 21. századi magyar zsidó sors
a teljes dossziéRendezőnők a magyar filmtörténetben
Nők, akik áttörték az üvegplafont, és rendezőkké tudtak válni a sokáig férfiak uralta magyar filmszakmában. Honnan jöttek ezek az úttörő nők? Hogyan jutottak el az első filmjükig? És hogyan folytatódott a pályájuk? Szederkényi Olga exkluzív portrésorozata a kezdetektől a rendszerváltásig új megvilágításba helyezve vizsgálja a magyar filmtörténetet.
Dr. Balázs Mária, aki öt percig gondolkodhatott, hogy lesz-e ő az első magyar filmrendezőnő
Filmhu podcast #88: Szederkényi Olga és a magyar filmrendezőnők
Riedl Klára, a filmrendezőnő, aki “magyar népi filmmel” futott be 1939-ben
a teljes dosszié