A Los Angeles-i székhelyű PromaxBDA a televíziós tartalmak promócióját és az ezzel kapcsolatos egyéb marketing-tevékenységet végző szakemberek munkáját figyelemmel kísérő szervezet, amely kereken hatvan éve működik a szakma egfajta esernyőszervezeteként. A tévécsatornák, ügynökségek és tartalom-szolgáltatók évente több ezer nevezéssel indulnak a televíziós promóció különböző kategóriáinak legjobb alkotásait díjazó, évenként megrendezett gálán, a Promax Global Excellence-en.

Az idén New York-ban rendezett díjkiosztón az HBO Europe magyar kollégái öt kategóriában kaptak elismerést, melyek közül az HBO GO szolgáltatásának promóciós filmjét készítő csapat aranyérmet vehetett át a spot látványtervéért és design-jáért.

 

Rendezés kategóriában ezüstéremmel díjazták a hazai gyártású Aranyélet karaktervideóját, melynek elkészítése többek között Varsics Péter rendező és Szőke Dániel operatőr nevéhez fűződik. Mellettük a sorozat logóját tervező csoport is elismerésben részesült, ők bronzéremmel térhettek haza. Az HBO premierfilmjeit havonta bemutató, kedvcsináló videók közül is harmadik helyezést ért el a hazai szakemberekből álló munkacsoport egy korábbi munkája, míg az HBO Europe helyi, saját gyártású produkcióiról készült összeállítás is finalistaként zárta a versenyt.