Látom, amit látsz

Ábel különleges képességgel bír, rá tud csatlakozni más emberekre, és az ő szemükön keresztül látja a világot, így elveszett gyerekek után kutat. Egy nap tévedésből egy felnőtt nő fejébe lép be, akibe beleszeret. Szabó Mátyás első nagyjátékfilmjét június 22-én mutatták be a mozikban.

magazin

Szabó Mátyás: A szubjektálás függőséget okozhat

Milyen lenne mások szemén keresztül látni a világot? Ebből indul ki Szabó Mátyás első nagyjátékfilmje, ami bár egy különleges erővel megáldott…

tovább

magazin

Ha felvétel van, összekapcsolódunk – szerelmes sci-fi forgatásán jártunk

A külvilágban esetlenül mozog, egész életét kitölti a szubjektálás, vagyis elveszett gyerekek nézőpontjának az átvétele. Jön azonban Vera, és ezzel…

tovább

videó

Vilmányi Benett segítségével beköltözhetsz más emberek fejébe

Nyáron egy ígéretes magyar romantikus sci-fi érkezik a mozikba. A frissen kiadott előzetes lakótelepi, borongós hangulatát két félénk, magának való…

tovább

hír

Gyermekmentő professzorként tér vissza a vászonra Lukáts Andor

Az idén 80 esztendős, Kossuth-díjas Lukáts Andor szinte már állandó színésze az új hazai filmes generációnak. Nyitottságának, kíváncsiságnak…

tovább

hír

Ha becsukja a szemét, elveszett gyerekeket talál

Vilmányi Benett, Hartai Petra, Lukáts Andor és Nagy Mari főszereplésével készül Szabó Mátyás első egész estés filmje: a Vándorló levelek egy sci-fi…

tovább
az összes dosszié

Lefkovicsék gyászolnak

Breier Ádám első nagyjátékfilmje egyszerre nevetett és ríkat meg, miközben egy sokak számára ismeretlen világba kalauzol el. Ha csak egy kellemes vasárnap délutáni családi dramedy lenne, akkor is szeretnénk, de a Lefkovicsék gyászolnak ennél sokkal többet ad és fontos űrt tölt be a magyar filmek között.

Filmhu podcast #87: Szabó Kimmel Tamás

Filmhu podcast #86: Breier Ádám

Három pasi és a nagy córesz – végre láthatóvá válik a 21. századi magyar zsidó sors

a teljes dosszié

Rendezőnők a magyar filmtörténetben

Nők, akik áttörték az üvegplafont, és rendezőkké tudtak válni a sokáig férfiak uralta magyar filmszakmában. Honnan jöttek ezek az úttörő nők? Hogyan jutottak el az első filmjükig? És hogyan folytatódott a pályájuk? Szederkényi Olga exkluzív portrésorozata a kezdetektől a rendszerváltásig új megvilágításba helyezve vizsgálja a magyar filmtörténetet.

Dr. Balázs Mária, aki öt percig gondolkodhatott, hogy lesz-e ő az első magyar filmrendezőnő

Filmhu podcast #88: Szederkényi Olga és a magyar filmrendezőnők

Riedl Klára, a filmrendezőnő, aki “magyar népi filmmel” futott be 1939-ben

a teljes dosszié
 
hirdetés
 
hirdetés
 
Fogalmazzunk úgy, épp a megfelelő állapotban vagyok a szellemidézéshez.

Kísértetjárás Connecticutban

Oszd meg! Az összes idézet