Mely múzeumok közreműködésével jött létre a kiállítás?
1. TATE Liverpool és a torinói Fondazione Sandretto Re Rebaudengo
2. British Múzeum és a torinói Fondazione Sandretto Re Rebaudengo
3. TATE Liverpool és az Uffizi Képtár
Tiéd lehet a 3x2 jegy egyike a LUMÚ Glenn Brown kállítására. A megfejtéseket 2010.03.03-ig várjuk az info@forum.film.hu e-mail címre.
1. TATE Liverpool és a torinói Fondazione Sandretto Re Rebaudengo
2. British Múzeum és a torinói Fondazione Sandretto Re Rebaudengo
3. TATE Liverpool és az Uffizi Képtár
Még több magazin
magazin
1969. május 25-én egy New York-i moziteremben több ezren érezhették, hogy valami végképp megváltozott, a múlt vállalhatatlan, a jelen küzdelmes, a…
továbbmagazin
Személyes hangvétel és bevállalós kísérletezés jellemezte az ELTE Szemle Best Of vetítését. Május 1-3 között több, mint hatvan ELTE-s rövidfilm volt…
továbbBreier Ádám első nagyjátékfilmje egyszerre nevetett és ríkat meg, miközben egy sokak számára ismeretlen világba kalauzol el. Ha csak egy kellemes vasárnap délutáni családi dramedy lenne, akkor is szeretnénk, de a Lefkovicsék gyászolnak ennél sokkal többet ad és fontos űrt tölt be a magyar filmek között.
Filmhu podcast #87: Szabó Kimmel Tamás
Filmhu podcast #86: Breier Ádám
Három pasi és a nagy córesz – végre láthatóvá válik a 21. századi magyar zsidó sors
a teljes dossziéRendezőnők a magyar filmtörténetben
Nők, akik áttörték az üvegplafont, és rendezőkké tudtak válni a sokáig férfiak uralta magyar filmszakmában. Honnan jöttek ezek az úttörő nők? Hogyan jutottak el az első filmjükig? És hogyan folytatódott a pályájuk? Szederkényi Olga exkluzív portrésorozata a kezdetektől a rendszerváltásig új megvilágításba helyezve vizsgálja a magyar filmtörténetet.
Dr. Balázs Mária, aki öt percig gondolkodhatott, hogy lesz-e ő az első magyar filmrendezőnő
Filmhu podcast #88: Szederkényi Olga és a magyar filmrendezőnők
Riedl Klára, a filmrendezőnő, aki “magyar népi filmmel” futott be 1939-ben
a teljes dosszié