November 15-én, vasárnap 11 órakor a Budakeszi Vadasparkban
A november 26-án a mozikba kerülő Az éjszakám a nappalod című új magyar film szereplői igazi éjszakai baglyok – folyvást buliznak és közben egyre nagyobb balhékba keverednek, a vígjáték egyik sztárja, Scherer Péter pedig él-hal a repülésért. Szerepe szerint fekete dobozokat bütyköl, magánemberként pedig baglyot reptet. November 15-én, vasárnap 11 órakor bárki találkozhat vele és maga is meggyőződhet erről a Budakeszi Vadasparkban.
Az éjszakám a nappalod egyik főszereplője, Pocak a repülés szerelmese. A hobbija a munkája: szinte ki sem mozdul a laborból és éjjel-nappal repülőgépek fekete dobozait bütyköli megszállott módon. Még az sem tűnik fel neki, hogy főnöknője, a szépséges Barbara (Szamosi Zsófia) munkatársával és haverjával, Novákkal (Czukor Balázs) kavar, arról meg végképp nincs fogalma, hogy mit forgat a fejében a gátlástalan Volf (Anger Zsolt) fura társaságával, melynek tagjai mind különös, éjszakai lények.
Ahogy a film szereplői nappal helyett éjszaka élnek, úgy Doki, a féléves virginiai uhu éjszaka helyett nappal próbálgatja szárnyait. November 15-én, vasárnap 11 órakor a Budakeszi Vadasparkban baglyunknak különösen izgalmas kalandban lesz része. Gondozóján, Tóth Gáboron kívül ugyanis Az éjszakám a nappalod egyik sztárja, Scherer Péter repteti és eteti majd a tenyeréből.
A nyúllal, patkánnyal és egerekkel táplálkozó virginiai uhut szülőhazájában „szárnyas tigrisnek” vagy a „levegő tigrisének” is hívják. Ragadozó lévén érdemes kesztyűs kézzel bánni vele, reméljük, Pepe is így tesz majd!
Az ősz legőrültebb magyar filmvígjátékát Dési András György és Móray Gábor rendezte, zenéjét Zságer Balázs (Žagar) szerezte, főszereplői Czukor Balázs, Szamosi Zsófia, Anger Zsolt és Scherer Péter. Az éjszakám a nappalod 2015. november 26-án kerül a hazai mozikba az Új Budapest Filmstúdió gyártásában, az A Company Hungary forgalmazásában.
Breier Ádám első nagyjátékfilmje egyszerre nevetett és ríkat meg, miközben egy sokak számára ismeretlen világba kalauzol el. Ha csak egy kellemes vasárnap délutáni családi dramedy lenne, akkor is szeretnénk, de a Lefkovicsék gyászolnak ennél sokkal többet ad és fontos űrt tölt be a magyar filmek között.
Nők, akik áttörték az üvegplafont, és rendezőkké tudtak válni a sokáig férfiak uralta magyar filmszakmában. Honnan jöttek ezek az úttörő nők? Hogyan jutottak el az első filmjükig? És hogyan folytatódott a pályájuk? Szederkényi Olga exkluzív portrésorozata a kezdetektől a rendszerváltásig új megvilágításba helyezve vizsgálja a magyar filmtörténetet.