magazin

Herendi Gábor: „A film akkor jó, ha van benne konfliktus"

„Herendi tudja, hogyan kell úgy alakítani a látványt, hogy az valóban hasson a nézőre és kellő lendülettel töltse meg az ezt igénylő jeleneteket" -…

tovább

magazin

Bernáth Szilárd: Mű/Soron

Megint péntek és megint Mű/Soron. Sorozatunkban a hazai filmes szakma egy-egy képviselője ajánl egy vagy több mozgóképet, amit érdekesnek tart. Az…

tovább

magazin

Kincsem: Magyar wunder

Az ország lakosságának számához mért csodalovak tekintetében világviszonylatban sem állunk rosszul. Néhány éve Overdose sikereinek örülhettünk, de…

tovább

magazin

Fóton forog az Örök tél

Múlt pénteken kezdődött az Örök tél forgatásának fóti szakasza, ahol megnézhettük a film alighanem legfontosabb helyszínéül szolgáló díszletet,…

tovább

magazin

SZFE MA DOK: Valamiként lenni

Tavaly szeptemberben újabb dokumentumfilm-rendező osztály indult az SZFE mesterképzésén, nyolcan nyertek felvételt Almási Tamás és Kékesi Attila…

tovább

magazin

Eklektika a Dobozban

Szerdán nemzeti ünnep, ennek nem csak az ezzel járó szabadnapot kiélvezők, hanem a tévézni vágyók is örülhetnek. A kapcsolódó történelmi filmekről…

tovább

magazin

Mécs Mónika: „Mindig kinyílik egy újabb ajtó”

Most épp a Testről és lélekről, Enyedi Ildikó Arany Medve-díjas filmje kapcsán került ő is reflektorfénybe, de Mécs Mónika egyébként is a…

tovább

magazin

Zurbó Dorottya: Mű/Soron

Ha péntek, akkor újra Mű/Soron. Sorozatunkban a hazai filmes szakma egy-egy képviselője ajánl valamilyen mozgóképet, amit érdekesnek tart. Az…

tovább

magazin

Halász Péter halálának évfordulójára

Tizenegy évvel ezelőtt hunyt el Halász Péter író, rendező, színész, a magyar avantgárd meghatározó alakja. Halász a rendszerváltás előtt gerenda…

tovább

magazin

A fehér király: Rögrealista tinidisztópia

A Dragomán György azonos című regényén alapuló, részben magyar stábbal forgatott A fehér király rendezői, Alex Helfrecht és Jörg Tittel young adult…

tovább
 
hirdetés

Cannes 2017

Kezdetét vette a 70. cannes-i filmfesztivál, ahol idén újra magyar filmért izgulhatunk a versenyprogramban: Mundruczó Kornél Jupiter holdja című filmje az Arany pálmáért versenyez, mellette Szentpéteri Áron Láthatatlanul című kisfilmje a Cinefondation programban, Kristóf György Out című magyar-szlovák koprodukciója pedig az Un Certain Regard szekcióban indul.

Menekültből lett angyal: Mundruczó Kornél versenyfilmje Cannes-ban

Ruben Östlund kapta az Arany Pálmát

Mundruczó Kornél és Cannes

a teljes dosszié

Kincsem

Közelít a 300.000 nézőhöz Herendi Gábor, a magyar csodalóról, Kincsemről készített egészestés mozija.

Kincsem: Magyar wunder

Herendi Gábor: „A film akkor jó, ha van benne konfliktus"

Kincsem: 10 nap alatt 100 ezer néző!

a teljes dosszié
 
hirdetés
 
Néha olyan magányos vagyok, hogy elfelejtem, milyen nap van, és, hogy hogyan írom a nevem.

Plasztik szerelem

Oszd meg! Az összes idézet

Kiemelt támogatónk