- A BBS, ha sikeres filmet készít, akkor az alkotótól kapja az első pofont, hogy itt egy nagyon jó film, mindketten örülünk neki, de miért nem forgalmaztatod, miért nem küldöd fesztiválokra? A BBS-nek erre saját kerete sajnos nincs, hiszen ez egy komoly infrastruktúrát kívánó tevékenység. Jól esne leszedni azokat a gyümölcsöket, amiket igenis le lehet szedni, de nincs miből. Elkészült a film, és üres a kassza. A másik oldalról persze az a helyzet, hogy kisjátékfilmet nagyon nehéz forgalmaztatni. Én egyáltalán nem hiszek abban, hogy fürtökbe fűzött formában ezt hatékonyan be lehetne vinni a forgalmazásba. Nem tudom, hogy lehet megfogni ennek a PR-jét, hogy tényleg húzós legyen. Abban hiszek, hogy valakinek a nagyon hathatós forgalmazói tevékenységével a nagyjátékfilmek elé be lehetne tenni egy-egy rövidfilmet. Ehhez viszont túl sok kisjátékfilm készül. Nekem az lenne az ajánlatom – még nem tettem semmilyen kezdeményezést – hogy ha már másban nem, de a stúdiók működjenek együtt abban, hogy létrehozzanak egy közös alapot, ez lehet egy cég, vagy bármi más, ahol egy nagyon potens menedzser tudná képviselni azt a célt, hogy a filmjeink eljussanak a fesztiválokra. Az alkotónak is ez az elsődleges érdeke: a kisjátékfilm erre van kitalálva.