A kihunyt csillagok mintapéldája. 1973 óta mindössze hat alkalommal lépett a kamerák elé. Jótékonysági esteken annál többször tűnik föl -- rikító piros öltözetben, leopárd mintás kosztümben. A Moszkvai Filmfesztiválra, ahol nemcsak régi filmjeiből tartottak retrospektív-sorozatot, de szobrait is kiállították a Puskin Múzeumban, a sztároktól szokatlan módon még a kezdés előtt jött, és az esemény lezárulta után távozott. Büszkén vallja, hogy mindig is erős jellem volt, de sajnos ebből mára inkább csak hárpia-természete maradt meg. No meg a szinte már beteges nosztalgia: minden egyes szobra önmaga fiatalkori mása, még a férfialakok, sőt Liza Minnelli és Marilyn Monroe is kísértetiesen hasonlítanak egykori önmagára.
Még több magazin
magazin
Február végén látott napvilágot a hír, hogy Gerő Marcell Karsai vs. Hungary címmel forgat dokumentumfilmet Karsai Dániel ügyvédről,…
továbbmagazin
Hörcher Gábor a Drifter után kilenc évvel jelentkezik új dokumentumfilmmel. A rendezőt saját szavaival mindig is a periférián élő karakterek…
továbbFriss
Székesfehérvári tetoválóművész nyerte a 24 órás filmversenyt
Összeállt az idei cannes-i filmfesztivál zsűrije
11 díjat nyert a Libertate '89 a román filmdíjak gáláján
Egész héten ünnepelhetjük a magyar filmet
Ők nyerték a 11. Savaria Filmszemle díjait
Az animációsok Debrecenbe mennek
Több mint tizenhét országban forgalmazzák A boldogság ügynökét
Breier Ádám első nagyjátékfilmje egyszerre nevetett és ríkat meg, miközben egy sokak számára ismeretlen világba kalauzol el. Ha csak egy kellemes vasárnap délutáni családi dramedy lenne, akkor is szeretnénk, de a Lefkovicsék gyászolnak ennél sokkal többet ad és fontos űrt tölt be a magyar filmek között.
Filmhu podcast #87: Szabó Kimmel Tamás
Filmhu podcast #86: Breier Ádám
Három pasi és a nagy córesz – végre láthatóvá válik a 21. századi magyar zsidó sors
a teljes dossziéRendezőnők a magyar filmtörténetben
Nők, akik áttörték az üvegplafont, és rendezőkké tudtak válni a sokáig férfiak uralta magyar filmszakmában. Honnan jöttek ezek az úttörő nők? Hogyan jutottak el az első filmjükig? És hogyan folytatódott a pályájuk? Szederkényi Olga exkluzív portrésorozata a kezdetektől a rendszerváltásig új megvilágításba helyezve vizsgálja a magyar filmtörténetet.
Dr. Balázs Mária, aki öt percig gondolkodhatott, hogy lesz-e ő az első magyar filmrendezőnő
Filmhu podcast #88: Szederkényi Olga és a magyar filmrendezőnők
Riedl Klára, a filmrendezőnő, aki “magyar népi filmmel” futott be 1939-ben
a teljes dosszié