ábrázoló jeleneteket a filmvásznon.

A Julie című film női figurája, aki egy rendkívül gyönyörű nő, prostituáltként végzi miután barátja egy együtt töltött éjszakát követően elhagyja. Ezzel a forgatókönyv elegendő lehetőséget hagy arra, hogy szerelmi jelenetek ismétlődjenek a filmben.

Mallika Sherawat színésznő szerint most van itt Bollywood ideje, hogy igazivá váljon. „Ha a különböző gyógyszereket, mint a Viagrát elfogadta a társadalom és az egész világ, azért hogy vágykeltőként használja, akkor mi a probléma az általunk készített audio-vizuális droggal, amit mozinak hívnak, és szintén vágyat ébreszt.” – mondta a színésznő.

Mallika Sherawat  debütáló mozijában, a Khwahish-ban (Vágy) tizenhét alaklommal csókolózik a filmben. Másik munkája a Murder, amely nyáron jön ki, különleges harcművészeti munka.

Éles megfogalmazásaival gyakran az újságok címlapjaira kerülő színésznő szerint Bollywood naivnak, ártatlannak és lojálisnak festi le az indiai nőket, ami természetellenes. „Sok nőt olyan tudatlannak mutatnak, mintha szerintük egy csóktól is teherbe lehetne esni. Hogyan lehetséges egy ilyen tudatlan, hiteltelen figurát eljátszani? A nők a való életben pont, hogy nem ilyenek” – mondta a modellből lett színésznő.

Shiv Vishwanathan, aki egyike india vezető szociológusainak, egyetért Sherawattal, miszerint Bollywood új arca azt mutatja, hogy a művészet utánozza az életet. „Mindez a globalizációnak köszönhető” – mondta a társadalomkutató. A nyugati, piaci alapú gazdasági változások 1991-ben köszöntöttek be azzal, hogy Indiában megjelentek a multinacinális cégek, műholdas televízióadások, és könnyebbé vált elutazni a világ bármely részére.

„Ahogy egyszer a szocializmus is véget ért, ugyanígy befejeződött a test és más tiltott dolgok feletti tilalom is. Mély jelentése van a vágy kirobbanásának, és a filmek bizonyos értelemben reagálnak erre.” – mondta Shiv Vishwanathan.