BÚÉK

Goda Kriszta új vígjátékában egy szilveszteri vacsora fordulatos és mulatságos történetét meséli el. A mobilján rajta van az ember összes titka - a film azzal a gondolattal játszik el, mi van, ha ez a sok féltve őrzött hazugság ki is derül egy este folyamán. A vacsorára egy baráti társaság ül le, de egyáltalán nem biztos, hogy barátként állnak majd fel, és hogy a párok együtt maradnak-e a szilveszteri buli után.

magazin

Goda Krisztina hazudós dramedyje népszerűbb, mint Robin Hood

A BUÉK a hétvégi nézőszámok alapján összeállított toplistán a második helyet kaparintotta meg, 36 840 nézőjével csak a szintén most debütált A…

tovább

magazin

Mi is tudunk olyan szórakoztatóan hazudni, mint az olaszok?

Hajlandó lennél kiteregetni a mobiltelefonod tartalmát a legjobb barátaid előtt? És ha igen, akkor mit hazudnál nekik róla? - Ezen a két kérdésen…

tovább

videó

Pikáns titkokkal vannak tele a telefonjaik

A Szex és más semmi rendezője, Goda Kriszta decemberben új vígjátékkal érkezik a mozikba. A BUÉK egy szilveszteri vacsora fordulatos és mulatságos…

tovább

hír

Már forog Goda Krisztina új filmje

Már javában zajlik az egyik legsikeresebb magyar rendező, Goda Kriszta új filmje, a BÚÉK forgatása. A Teljesen idegenek című – az egész világon…

tovább

hír

Goda Kriszta és Hajdú Eszter is forgathat

Az anno a Csak szex és más semmivel befutó Goda Kriszta áprilisban kezdheti forgatni ötödik mozifilmjét, míg a hazai dokumentumfilmes szcéna egyik…

tovább
az összes dosszié

Lefkovicsék gyászolnak

Breier Ádám első nagyjátékfilmje egyszerre nevetett és ríkat meg, miközben egy sokak számára ismeretlen világba kalauzol el. Ha csak egy kellemes vasárnap délutáni családi dramedy lenne, akkor is szeretnénk, de a Lefkovicsék gyászolnak ennél sokkal többet ad és fontos űrt tölt be a magyar filmek között.

Filmhu podcast #87: Szabó Kimmel Tamás

Filmhu podcast #86: Breier Ádám

Három pasi és a nagy córesz – végre láthatóvá válik a 21. századi magyar zsidó sors

a teljes dosszié
 
hirdetés

Rendezőnők a magyar filmtörténetben

Nők, akik áttörték az üvegplafont, és rendezőkké tudtak válni a sokáig férfiak uralta magyar filmszakmában. Honnan jöttek ezek az úttörő nők? Hogyan jutottak el az első filmjükig? És hogyan folytatódott a pályájuk? Szederkényi Olga exkluzív portrésorozata a kezdetektől a rendszerváltásig új megvilágításba helyezve vizsgálja a magyar filmtörténetet.

Dr. Balázs Mária, aki öt percig gondolkodhatott, hogy lesz-e ő az első magyar filmrendezőnő

Filmhu podcast #88: Szederkényi Olga és a magyar filmrendezőnők

Riedl Klára, a filmrendezőnő, aki “magyar népi filmmel” futott be 1939-ben

a teljes dosszié
 
hirdetés
 
A félelem a sötét oldal kapuja. A félelem dühöt szül, a düh gyűlöletet, a gyűlölet pedig kínt és szenvedést.

Star Wars I. - Baljós árnyak

Oszd meg! Az összes idézet