Ennek apropóján tettük fel Hatvaninak a kérdést, nem rizikós-e Budapesten Amerikát kreálni - legalábbis az eddigi példák nem sok jóval kecsegtetnek. „A digitális technológia segítségével igyekszünk hiteles világot teremteni; még a dialógusokban rejlik nagy veszély, elég egy rossz mondat, és darabokra esik szét az illúzió. Éppen ezért kevés dialógust írtam a filmbe, azok is rövidek.” - igyekezett megnyugtatni a filmhu olvasóit a rendező, akinek felvetettük: élünk a gyanúperrel, hogy tudatos médiastratégia rejlik a sajtótájékoztató forradalmi hangvételében. „Van benne valami, hiszen tényleg fel akarjuk magunkra hívni a figyelmet, akár nyíltan is vállalva a konfrontációt.”
Ráadásul a Sorsvonalak csak a kezdet. Hatvaniék cége, a Trickorn Production ugyanis nem kisebb célt tűzött ki maga elé, mint olyan független stúdióvá válni, amilyen hajdanán az American Zoetrope volt – persze azzal a reménnyel, hogy az előddel ellentétben nem mennek csődbe. „A 80-as évek filmjein nőttünk fel, azt a típusú filmkészítést szeretnénk meghonosítani. Az irodában kirakjuk Spielberg képét, és alatta dolgozunk mert ő az egyik példakép, még ha ma már nem is csinál jó filmeket.” A Sorsvonalak-kal a tervek szerint jövő év elején találkozhat a közönség.