Johnnie To Kei-Fung, a Gazdagodj meg! (Fat choi spirit, 2002) társrendezõje is hangsúlyozta, hogy a függetleneknek is fontos most a közönséget a moziba csalogatni. A Gazdagodj meg! és a szintén Udinében bemutatott Diétás szerelem (Love on a diet, 2001) címû vígjátékok a rendezõpáros elõzõ filmjeivel ellentétben nem szerzõi filmek, de hangsúlyozottan nem az amerikai közönségigényt szolgálják ki, hanem a hongkongit. „Az elõzõ filmemet A fõállású gyilkost (Fulltime Killer, 2001) úgy rendeztem, hogy az igazi sztorit ne tudja meg a közönség. Nyitva hagytam a történetet. Gondolkodjanak csak el rajta! De már akkor tudtam, hogy a következõnek közönségfilmnek kell lennie. A hongkongi közönség olyan filmeket szeret, ami rezonanciában van az életükkel, könnyen követhetõ.” A két rendezõ (Johnnie To Kei-Fung alkotótársa Wai Ka-Fai) életük legélvezhetõbb filmjeit készítették el ezzel az ürüggyel.
A Gazdagodj meg! kantoni nyelvjárásban az újévi jókívánságot jelenti. A fergeteges vígjáték mindkét fõszereplõje hivatásos madzsong-harcos, akinek élete e körül a játék körül forog. Bár a kantoni komédiák már minden bõrt lehúztak errõl a témáról, Hongkongban hatalmas siker lett ez a komédia-paródia. „A madzsong megváltoztat!”-ajánlja a férfi, a hongkongi akciófilmek nagy sztárja, Andy Lau az elhagyott szerelmének. De a lány nem érti a rejtett üzenetet. Stewardessként, motoros rendõrként, adóbehajtóként molesztálja a férfit vagy felturbózza a haját, néhány jelenetben pedig hatalmas szilikonmellekkel egyensúlyoz sikertelenül, csak hogy visszaszerezhesse a nagy Õt. A paródia végén a lány is megtalálja önmagát, és a nézõ is megtudja, hogy itt mindenki csak nyer. Bár a madzsong szabályait nehezebben követtük, mint az eseményeket, erre a filmre szavaztak aznap az udinei közönségbõl a legtöbben.
A vígjátékok mellett Az életem McDullként (My life is a McDull, 2001) címû animáció aratott még nagy sikert Udinében. Toe Yuen egy hongkongi kismalacról készült bestseller sorozatot vitt filmre. A Tompaságáról elnevezett McDullnak és elvált anyukájának mindennapjain keresztül a nézõ megismerkedhet a hongkongi kisemberek (és kismalacok) aktuális problémáival. A malacmama otthon arról álmodozik, hogy TV-ben saját szakácsmûsort vezet, és megosztja apró ötleteit a nézõkkel, például, hogy hogyan lehet papírból csirkét vagy húsgombócot csinálni. Aztán esti mesét mond a kisfiának, McDullnak: „Egyszer egy gyerek hazudott, aztán meghalt”. A fia közben kicsi csülkei ellenére a világ legjobb futó-sütemény-hajítója akar lenni, hogy valamiben végre kiemelkedhessen és örömet szerezzen édesanyjának. A szatirikus hangú film a számítógépest a hagyományos animációval, a papírkivágással és filmbetétekkel egyesíti. Reszkethet a Disney, mert a kínai animáció hatalmas felvevõpiacával egyesült a hongkongi fejlett technika és komputer dizájn.