Ez a helyzet a Ágostonnal (Terhes Sándor), aki átmenetileg több-kevesebb sikerrel kezeli a helyzetet, de a történet egy vad road movie-ba vált, ahol a konszolidált főszereplőt elkísérik útján jobb és rosszabb barátok, egy kitömött, fületlen nyúl, és a vodkagőzös Odüsszeiát átitatja a bizonytalanság. A lett tengerparti jelenetek, a film elején és végén visszatérő halászháló emlékezetes képei Pohárnok Gergely operatőri munkáját dicsérik. A Terhes feleségét alakító komáromi színésznő, Bandar Éva filmeleji alakítása nagyon erős, néznénk még, sajnos eltűnik a történetből. Terhes meggyőzően játssza az idegenbe szakadt férfit, alakítása hiteles. Nekünk, határon belüli magyaroknak külön érdekesség, hogy az egyik producere, Pusztai Ferenc, aki már A kútban is kipróbálta színészi képességeit, itt is felbukkan egy-két jelenetben. A lett-orosz színészek játéka tökéletesen illeszkedik a karakterekhez, különösen a maffiózó és festett szőke, szilikonajkú barátnője hozzák a formát.
Kicsit zavaró, mert érthetetlen volt számunkra néhány abszurd elem, például a fül nélküli, preparált nyúl, illetve, hogy nem mindig találtuk motiváltnak a főszereplő cselekedeteit és döntéseit, például hogy miért nem megy haza. Az Out első filmes gyerekbetegségei ellenére megható alkotás. Többen mondták és írták róla itt Cannes-ban, hogy olyan, mintha a 80-as években készítették volna - van benne igazság. De a debütáló rendező következetesen viszi végig a koncepcióját, a történet pedig húsbavágó kérdéseket érint, mert mindennapi tapasztalatunk.