A stiláris jegyek tekintetében a Zárás és a BeforeDawn egy rendkívül szembetűnő hasonlósággal bír: mindkét film az egyetlen hosszú beállítás illúzióját kelti, még ha nem is feltétlenül egy snittből áll. „Egy rövidfilmben nagyjából egyetlen erőteljes gesztusra van idő, aztán vége is a filmnek. Többre egyszerűen nincs mód, nagyon összetett szerkezetet nem lehet felpakolni rá. Ezért próbálok megteremteni egy zárt, önálló, erőteljes és markáns világot, ami a formán keresztül tud működni. Nem tudnám megmondani, hogy az egy snitt ötlete volt meg előbb, vagy maga a téma. Valahogy egymást erősítette a két dolog, önmagát alakította a film. Persze érdekel a hosszú beállítás. Valószínűleg fogok még hasonló filmet csinálni, de nem feltétlenül csak ilyet.”
A Before Dawn hosszával még éppen belül van azon a határon, ami alatt egy rövidfilm mozi forgalmazásba kerülhet kísérőfilmként. A rendező már tárgyal egy estleges őszi bemutatóról is, amit a Cannes-i szereplés ugyancsak segíthet. Később a televíziós bemutató is szóba kerülhet, hiszen egy ekkora fesztiválon valóban sokan keresnek filmeket megvételre. „Rendezőként alapvetően elvégeztem a dolgomat, azzal, hogy megcsináltam a filmet. Innentől nincs más dolgom, minthogy segítsek meg neki egy picit, hagy járja a maga útját, hogy kifussa magát.”