
Nem kevésbé ütős témát, a RAF szélsőbaloldali terrorszervezet történetét dolgozta fel a Baader-Meinhof csoport, az alkotókkal beszélgettünk:

És ha már radikalitás: az öntörvényű, szókimondó Lukáts Andorral épp ideje volt már leülni egy kis eszmecserére:

A forma bontása: Kardos Sándor megmutatta a filmhunak a kameráját, és megosztotta velünk a kísérleti filmhez kötődő elképzeléseit is:

Az év revelációja volt A pankrátor. Tárhelyet nem sajnálva nekiláttunk, hogy feltárjuk Aronofsky vizuális világának titkait, a nyitját, a csínját-bínját minden egyes filmjének:

Cannes-ban nyert a Fehér szalag, sőt azóta már az Európa Filmdíjat is elvitte. A filmhu egyik nagy trófeája idén a saját Haneke-interjú - lázrózsás poéták és wetheri romantikusok csak szülői felügyelettel olvassák:

Ennyi összemorzsolt sors és ólomsúlyú gondolat után ránk fér a pihenés: Madarász István goes to Hollywood, és ott jól találkozik mindenkivel:

A szoborszerű legendák földjéről ugorjunk vissza a szoborszerű társadalomba: Török Ferenc Koccanásának szerzője, a magyar válóság keresetlen kutakodója, Spiró György beszélt a Koccanás ötletéről, a forgatásról:

A 40. Filmszemle versenyprogramjában, a tévéfilmek között szerepelt Török Ferenc Koccanás című alkotása, mely Spiró György azonos című darabjából készült. Az írót Zelki János kérdezte, a teljes interjú a Litera.hu-n olvasható .
Nehéz volt, de összejött: Vass Teréz nálunk osztotta meg először élményeit, gondolatait kutyanehéz szerepével kapcsolatban:

Nem kult a rovat anime nélkül: Kazuyoshi Katayama vezetésével sétát tehetünk a fantáziánkban játszódó animációs műhelyekben:

Végül zárjunk egy másik színésznővel, ő már befutott, sőt az a megtiszteltetés érte, hogy ő lehet a leglillább Lilla: a Poligamy egyik női főszereplője, Tompos Kátya sem kerülhette el a sorsát - megszólaltattuk:
