Az első kiadás idején még nem volt mindenki számára evidens, hogy a japán popkultúra a világ gyarmatosításába kezdett - ma már Magyarországon is látható e tendencia: létezik magyar nyelvű anime-csatorna, iskoláslányok szakboltban vásárolhatnak Hello Kitty-figurákat, a japán filmművészet és filmipar kivételes népszerűségre tett szert. Bőven megváltozott tehát a világ és Japán viszonya - Vágvölgyi ennek figyelembevételével bővítette, írta újra könyvét. Manga, anime, poplektűr és irodalom, nyugdíjas terroristák és szamurájhagyomány, gáztámadás, hasfelmetszés, vírusmarketing, cybersushi, bordélynegyedi kultúra, shinto boszorkányok, és a Zen a plasztikkütyü-gyártás művészetében - Vágvölgyi mindent megírt Japánról, amit ma tudni lehet róla.

A Tokyo Underground új, bővített kiadásának másik nagy „hozzáadott értéke” Nagy Kriszta Tyereskova gazdag illusztrációs anyaga. A mű tehát kivételesen exkluzív, könyvesztétikai szempontból is egyedülálló kivitelben jelenik meg.

Néhány szó a szerzőről:

Vágvölgyi B. András a Magyar Narancs alapítása (1989) előtt a szociológia tudományának élt, utána sokáig csak a lapnak. Dolgozott Amerikában (The New York Times, Village Voice; 1990) és Japánban (NHK; 1997-98), filmes tanulmányokat folytatott Dusan Makavejevnél a Harvardon (1994-95) és dolgozott néhány nagy magyar rendező mellett (Gazdag Gyula, Tarr Béla, Jancsó Miklós). Mióta nem ő főszerkeszti a Narancsot (1998) részt vett néhány médiavállalkozásban, tanít a felsőoktatásban. Írt öt könyvet és csinált néhány dokumentumfilmet.

Vágvölgyi B. András nem egyszerűen egy a neves magyarországi újságírók sorában. Íróként, egykori lapalapító főszerkesztőként, publicistaként,  politikai kommentátorként, esszéistaként,  dokumentfilmesként a  rendszerváltás utáni magyar kulturális élet meghatározó alakja, különleges értéke, akinek írásmódja, stílusa, hangvétele, nyelvezete összetéveszthetetlenül egyéni. Vágvölgyi  kalandozó természet, a szó fizikai és szellemi értelmében beutazta, felderítette a világ legfontosabb országait - szűkebb környezetén, Európán kívül - az Amerikai Egyesült Államoktól a Közel-Keleten át a Távol-Keletig. Közvetlen tapasztalatokat szerzett a századforduló politikai és kulturális történéseinek (olykor igen veszélyes) helyszínein és eseményei közt. Vágvölgyit rendíthetetlen kíváncsiság hajtja, világlátása igényli, hogy minden esetben nagyobb összefüggésekben láthassa korunk történéseit.

Kalandozásainak kétségtelenül legsikeresebb vállalkozása a Tokyo Underground, melyben kivételes tudással és egyedülálló stílusban mutatja be a japán tömegkultúra különböző színtereit.