A Universal Pictures a napokban bízta meg Carnahant a Void (Üresség) megrendezésével. Az előzetes jelek szerint hasonlóan brutálreál szociothrillert várhatunk, mint a korrput kábszeres rendőrök világában nyomozó Narkó esetében (a film nálunk sajnos csak videón és DVD-n jött ki). Hogy ez így van, arra nemcsak Carnahan lelkivilága, de a szkript megírására fölkért Guillermo Arriaga személye is garancia.

A most 45 éves Arriaga filmírói világhírnevét a Korcs szerelmekkel alapozta meg Alejandro Gonzalez Inárritú oldalán. A mexikói páros azóta elkészítette már az újabb epizodikus útvesztőt, a 21 gramm című másodfilmet is Sean Penn, Benicio Del Toro és Naomi Watts főszereplésével.

A Chicagóban játszódó Void középpontjában egy gyilkosságis rendőrnő áll, akinek egy börtönből kell átszállítania egy általa rács mögé juttatott veszélyes bűnözőt. Egy ilyen transzfer önmagában sem egyszerű, hát mégha áramszünet üt ki közben.

Carnahan a sztorit még maga vetette papírra 15 évvel ezelőtt. "Ez volt az első forgatókönyv, amit írtam. Még csak 18 éves voltam és borzalmas lett, mint egy vonatroncs", mesélte Carnahan a Varietynek, mégis elővette az ötletet, mert ugyanazt a morális kétértelműséget és primőr veszélyérzetet sugallja a sztori, mint ami a Narkót sikerre vitte.

Carnahan és producere, Kevin Misher Guillermo Arriagában érezték meg azt a látásmódot, amire a Voidnak szüksége van. Megvan benne az a képesség, hogy különböző sztorikat fűzzön össze úgy, hogy közben egyre inkább csúcsra járatja a feszültséget, a nézőket pedig bizonytalanságban tartja a karakterek motiváció felől.

Carnahan a Paramountnál 2004-es startra készülő MI3 után vágna bele a Voidba, még a Pablo Escobar életéről és haláláról szóló Killing Pablo celluloidra vitele előtt.