A bemutató közel négyszáz fős közönsége nagy tapssal fogadta a számos fesztiváldíjjal jutalmazott magyar film alkotóit. A rendező külön köszönetet mondott a világforgalmazó Onomának, Mathieu és Peter Kassovitz producereknek, valamint a francia forgalmazónak, az Épicentre Films-nek, "akik nélkül a Fehér tenyér nem tudta volna átlépni Magyarország határait, és külföldön azt se tudták volna, hogy létezik".
Hajdu Szabolcs szerint a nagy kultúrájú országok véleménye mindig visszahat a kis országoknak önmagukról kialakított képére, ezért tartja fontosnak, hogy az angolszász, a német és francia kultúrák érdeklődjenek és nyitottak legyenek a kis népek kultúrái iránt, mert ezzel elképzelhetetlen lehetőséget adnak nekik és gazdagítják az egyetemes kultúrát is. A rendező arra kérte párizsi bemutatójának közönségét, hogy figyeljenek oda a közép-európai és azon belül is az egyre jobb magyar és román filmekre, amelyek sorra bizonyítanak a nemzetközi fesztiválokon.
Hajdu Szabolcs a bemutatót követő több száz fős fogadás kapcsán az MTI-nek elmondta: még soha nem volt akkora felhajtás filmje körül, mint a párizsi premieren, de ennek ellenére azt a "gyomorgörcsöt" már nem érzi, mint a Magyar Filmszemlén, ahol másfél éve mutatták be a Fehér tenyér című filmet és ahol elnyerte a rendezői díjat és a külföldi kritikusok díját is megkapta megosztva. Hajdu Szabolcs saját bevallása szerint csak megélt, személyes dolgok alapján készít filmeket, másképp nem is látná értelmét.
A magyar mozikban november 29-től látható legújabb alkotása, az Off Hollywood. Főhőse egy fiatal filmrendezőnő (Török Illyés Orsolya), akinek egy majdnem olyan premier előtti napját meséli el Hajdu Szabolcs, amilyet Párizsban is megélt, ahol 24 óra alatt harminc interjút adott a francia médiának.