b23:05-től a tv2 Moziban/bbrbr4192 JOBB Ni- Kikkel forgatsz?/ibr- A szereplők amatőrök. Mindenki. Csak a két főszereplő filmes, ők eredetileg hangvágók. Egyetlen emberem filmstatiszta, a kislány. ő egy színész gyereknek, Sopsits Torzójában a főszereplő srácnak, a húga.brbri- Hány forgatási nap lesz?/ibr- Kettő nap alatt próbáljuk megcsinálni, nagyon rohanva. Te most pont egy átállásba csöppentél bele.brbr4185 BAL Ni- Miért áll a forgatás?/ibr- Éppen az utolsó snittre készülünk rá. A fahrtsíneket rakodják le, ami hosszadalmas. Várni kell.brbri- Most milyen jelenet lesz?/ibr- Most viszi el a … Nem mondanám el, ez a csattanó.brbri- Mennyire lesz rövid ez a kisjátékfilm?/ibr- 15 perc az egész film. De nagyon hosszú beállítások vannak. Az első jelenet pl. egy 8 perces beállítás. Ez nagyon megnehezíti majd a vágást, mert hosszú snittbe nem szokás belevágni. brbr4198 JOBB Ni- Nyilatkoztad, hogy a kisjátékfilm előjáték a nagyjátékfilmhez. Mikorra tervezed a nagyjátékfilmedet?/ibr- Nem tudom, mikor lesz lehetséges, de jövőre nagyon szeretném, ha meglenne.brbri-Hogy szerezted erre a filmre a pénzt?/ibr- Kaptunk 3 millió forintot a Dealer c. forgatókönyvem előkészítésére, ami az MMK-ban 100%-os igent kapott. Ebből a pénzből készítem ezt a filmet, hiszen filmre még nem forgattam (a Beszélő fejeket digitális technikára), és fontosnak tartottam, hogy profi stábbal kipróbáljam, mielőtt nagyjátékfilmbe kezdek. Valamint az Inforg stúdiónak volt egy meghívásos pályázata, ahol kaptunk még egy általam ismeretlen összeget.brbr4189 BAL Ni- A Beszélő fejek története extrém fordulatokkal van tele…./i br- Hát extrémnek ez is nagyon extrém. A filmben végigmegy egy elég „beteg” vonal, hogy konkrétan mi ez, arról most nem beszélnék. brbr- iAz a href=http://www.magyar.film.hu/index.php?at=nevjegyNevjegyID=2101str=Fliegauf Benedek”előző filmhu interjú/a szerint a történetek nagy részét az életből vetted. Személyes élmény?/ibr4195 BAL N- Nekem ilyen szörnyűségben szerencsére nem volt részem. De a film pont erről szól, hogy ezt biztosan senki sem jelentheti ki. Itt egy olyan ember számára derül ki, hogy ővele megtörtént ez a borzalom, aki nem is tudta az egészet. Egy hipnoterápia során hull le a lepel. Az életemmel kapcsolatban csak annyi vonatkozása van, hogy pszichiátriával nagyon sokat foglalkoztam, azon belül hipnózissal rengeteget. Sok esetleírást elolvastam, de ezt pont nem. Ilyen szempontból ez kreáltabb, mint a Beszélő fejek.brbr4197 JOBB Ni- A Minden szobában novellád egy, az apja által szexuálisan terrorizált kislányról szól. Ez mennyiben kapcsolódik a filmedhez?/ibr- Engem abban a novellában az érdekelt nagyon, hogy valami borzasztóan abnormális hogy lehet egy kislány számára természetes. Hogy neki ez egy teljesen normális dolog, ami vele történik. Ebben a készülő filmben pedig az érdekel, hogy mennyire értelmeződik át visszafelé egy ember élete, ha megtudja, hogy valaki a családban egy szörnyűséget követett el ellene.brbr4188 BAL Ni- Ez az alapsztori?/ibr- Igen, a lány beül a csoportos regresszív hipnoterápiára, nem tud semmit, minden oké. A terapeuta visszaviszi a csoportot a múltba. Egyszercsak kiderül az, hogy milyen brutális dolog történt vele, amikor kicsi volt. Tök véletlen, hogy ez a sztori lett.brbri- A Beszélő fejekben az egyik fő hatáselem az improvizációra emlékeztető szöveg volt. Itt?/ibr- Itt például a hipnoszuggesztió az egy valódi hipnoszuggesztió. Kvázi dokumentumszöveg, ami be van illesztve. Kicsit fent áll a veszélye, hogy hipnogóg állapotba kerül a néző. Azt elég komolyan beraktuk, borzasztó monoton módon. De ez nem annyira improvizatív film, sokkal kötöttebb valami, mert itt nagyon sokat kellett tökölnünk azzal, hogy tényleg kiderüljön a szövegből az, hogy mi történt.brbr4186 JOBB N- iAz életszerűséget dokumentumfilmes képkivágással próbáltátok elérni. A Hypnosban mivel oldjáto