„A Budapest Business Region megbízásából készült Budapest imázsfilm kapcsán kapott visszajelzések, valamint a komoly YouTube látogatottság egyaránt arra inspirálták az alkotói csapatot, hogy a Budapest Get Engaged film „testvérének” elkészítésében gondolkozzon. Különbség, hogy ezúttal egy kerettörténet fogja össze a hangulati elemekben bővelkedő képsorokat, de a BBR filmre jellemző eszközkészlettel. A célcsoport itt is Janus-arcú. Bár az elsődleges cél Magyarország kommunikálása a külföld felé, a legkevésbé sem mellékes, hogy számunkra is vállalható, mi több, büszkeségre okot adó képet fessen nekünk, magunkról. A Get Engaged film visszajelzései azt bizonyítják, ez egyszer már sikerült. Kíváncsian várjuk a World of Potentials visszhangját” – nyilatkozta Hauck Ferenc az Aera Property & Destination stúdióvezetője. Az új film a településmarketinggel foglakozó AERA Property & Destination kommunikációs ügynökség és a számos külföldi fesztiválon is díjazott filmrendező, Madarász Isti közreműködésével jött létre. A megbízás a soros elnökség kommunikációjáért felelős Külügyminisztériumtól érkezett. (Az előző kisfilm)

„A film már nemcsak Budapestre fókuszál, hanem egész Magyarországot érinti és tovább sorolja a magyar tudósok nevéhez köthető találmányokat és technológiai újításokat egészen napjainkig. A zenét ismét a Balkán Fanatik tagjai készítették egy, a Muzsikás együttes által sikerre vitt népdal feldolgozása alapján. A főbb szerepeket Pálmai Anna, Rusznák András, Holecskó Orsolya alakítják”- mondta Madarász Isti rendező, aki azóta már újabb kisfilmen dolgozik. (Forgatási beszámoló)

Az új Magyarország imázsfilm: