Az NFI pályakezdő filmesek szakmai fejlődését segítő Fast Forward Programjának legutóbbi rendezvényén a Mads Mikkelsen főszereplésével jelenleg Budapesten forgó Dust Bunny írója és rendezője, Bryan Fuller tartott mesterkurzust. Az amerikai televíziós szakemberrel Osváth Gábor producer beszélgetett, amelyet követően a közönség kérdéseire is válaszolt a mester.
Bryan Fuller számos televíziós sorozatot készített, leginkább a Hannibal Lecterről szóló Hannibal című sorozatáról ismert, amely 2013-ban jelent meg az NBC-n, valamint a Neil Gaiman könyve alapján készült Amerikai Istenekről (American Gods), amely 2017-ben debütált, és három évadon át volt műsoron.
Kultikus sorozata a Halottnak a csók, amely egy különleges képességekkel megáldott pitekészítőről szól és amelyet tizenkét Emmy-díjra jelöltek, köztük a legjobb vígjáték forgatókönyv díjára is. A sorozat végül hét Emmy-díjat nyert a tizenkettőből. Fuller íróként és executive producerként dolgozott a Voyager és a Deep Space Nine Star Trek sorozatokban; és a Star Trek: Discovery társalkotója is.
2002-ben ő írta a Carrie tévéfilm adaptációját Stephen King azonos című regénye alapján, illetve dolgozott az NBC Hősök (Heroes) sorozatán is, amihez a pilot epizód után tanácsadó producerként csatlakozott, majd társ-executive producere lett az első évadnak. Néhány epizódot íróként is jegyez, köztük a "Company Man"-t, amelyet a TV Guide a televíziózás történetének 100 legjobb epizódja közé választott.
A beszélgetés elején karrierje indulásáról mesélt és arról, hogyan formálták gyermekkori filmélményei az ízlését. Bryan Fuller határozott elképzelésekkel érkezett a film világába, annak ellenére, hogy filmes tanulmányait nem tudta befejezni, majd később az irodai munkája mellett, éjszaka írt forgatókönyveit is többször elutasították.
Kitartása végül mégis sikerre vezetett, ezért hallgatóságát is arra biztatta, hogy a kezdeti kudarcok ellenére tartsanak ki céljaik mellett. Saját magát rendkívül makacs emberként jellemezte, aki a minőség érdekében nem enged elképzeléseiből, ugyanakkor fontosnak tartja, hogy egy kreatív alkotócsapatban mindenki lehetőséget kapjon az önkifejezésre.
A beszélgetéshez később csatlakozott Nicole Hirsch Whitaker és Jeremy Reed, a készülő Dust Bunny operatőre és production designere, akik Budapest megannyi arcát és a kedvező magyar filmes körülményeket méltatták.