A film középpontjában egy férfi áll, aki mosakszik. A néhány perces történet lényege az, hogy a kamera, ahogy pásztázza a férfi lakását, és a különféle, szétrakott ruhadarabokhoz ér, tárgyakhoz, rájuk közelít, megmutatja őket különféle szögekből, de olyan sorrendben és olyan módon, hogy a tárgyak, valamint a férfi egymáshoz való viszonya, a férfi életében elfoglalt helyük világossá váljon.
Először a férfit mutatná be alaposan a film rövid, közeli képekkel, ahogy mosakszik, a róla készült utolsó hangsúlyos kép a karján levő tűszúrást mutatná.
A lassú pásztázás a szobában a reggel jellegzetes kellékeiről indulna, hogy az alaphelyzet világossá váljon, utána következne magának a férfinak a jellemzése, bemutatni, milyen ember lehet, mik a fontosak a számára, és az utolsó blokk van a véradókönyvnek szánva, bemutatva a férfi életében a fontos szerepét.
Fontosak a mindennapi reggelek kellékei, a kávéfőző, és mellette az olcsó fajtájú kávé, az asztalon felejtett kés, néhány szem morzsa szuperközeliben az asztal szélén, keserűvizes üveg az éjjeliszekrényen, stb.
A jellemzésnél például a ruhák gondos összehajtogatásából kiderülhetne a féri rendszeretete, a fiókba rakott tiszta alsónemű, majd az utána hátulról, alulról mutatott férfi, amint egy szál gatyában mosakszik, ami tiszta, ápolt, jelezhetné a férfi ez iránti pedantériáját. Az óra mutatása, a régies vekker, a korai időpont is érdekes lehet.
A véradóigazolvány „piedesztálra emelése”, az utána gyors ritmusban bevágott, szinte polgári jólétet árasztó tárgyak közötti kapcsolat érzékeltetése is cél.
Szintén tervezett kép egy közeli egy tetoválással a férfi karjáról, majd utána egy lassú, nagyon lassú végigpásztázás az ágyra terített csíkos pizsamáról. A férfit olyan képekkel lehetne jellemezni még, mint például egy nassolásra utaló bonbonosdoboz a szekrényben.
A film végső képe az, hogy a férfi, szemben a kamerával, még utoljára belemártja a fejét a hideg vízbe, kicsit megrázza magát, megtörülközik, aztán elégedetten kinyújtózik, majd egy percre megáll, és utána kilép a képből.
A film egyetlen háttérzaja a mosakvás hangja, illetve a jellegzetes órakattogás. Zene nincs.
A filmet kontrasztos, otthonos hangulatot árasztó lassú képekkel, főleg közeliekkel képzelem el, a film hossza 5-6 perc lenne.