Hollywood ezen lépésekkel szeretne gátat vetni az online kalózkodásnak, mely a zene után mostanra a filmek világát is utolérte. A reklámfilmeket a 20th Century Fox, a News Corp leányvállalata készítette.

“Nem várom el, hogy bárki is együtt érezzen velem, vagy más vezetőkkel”, nyilatkozta Peter Chernin, a News Corp elnöke, majd hozzátette “azt próbáljuk megértetni az emberekkel, hogy ez egy rossz dolog, és hogy nem csak milliomosokról van szó, akik ezáltal kevesebb millióhoz jutnak, hanem mindennapi emberekről, akik a munkájukat végzik."

Bár a filmek fekete úton történő terjesztésének az online letöltögetés még midig csekély hányadát teszi ki, az egyre gyorsuló internetes kapcsolat ezt az arányt folyamatosan növeli. Sok szuperprodukció a film világpremierje előtt néhány nappal már megtalálható a világhálón.

A nagyobb filmstúdiók azonban úgy vélik, hogy még van pár évük, mielőtt az internetes kapcsolatok sebessége komoly fenyegetést jelenthetne számukra. Többen tervezik, hogy addigra kifejlesztenek a Movielinkhez hasonló legális filmletöltő rendszereket.
 
Chernin leszögezte: “Mi nem ülünk és nézzük tétlenül, hogy mi történik, ahogy a zeneipar tette.”