Az interjúk mellett Orosdy Dániel az Ötvös Csöpi-filmek műfaji jellegzetességeit, és a Bud Spencer-filmekhez való viszonyát elemzi, Tüske Zsuzsanna egy méltatlanul mellőzött műfaj, a thriller hazai hagyományait eleveníti fel, míg Megyeri Dániel a kortárs magyar krimikről és gengszterfilmekről nyújt körképet. A rovatot a  szerkesztők a magyar filmes közbeszéd résztvevőihez intézett körkérdésére adott válaszok zárják. 

A kísérleti és kisjátékfilmekkel foglalkozó „K2” elnevezésű állandó rovat első szövege kapcsolatot kíván teremteni a szám központi témájával: Fazekas Máté a kortárs magyar sci-fi kisjátékfilmek műfaji jellegzetességeit veszi górcső alá. Lichter Péter az orosz kísérleti filmrendező Vladimir Kobrin munkásságát mutatja be és idézi meg rövid portréjában.  
 
A „Kritika”-rovatban bírálatot olvashatunk a Szobafogság és az Antikrisztus című filmekről Roboz Gábor, illetve Nemes Z. Márió tollából. Kovács András Bálint Mozgóképelemzés című szakkönyvéről Sepsi László, Mátyás Győző A látszat birodalma című könyvéről Jankovics Márton írt recenziót. Dunai Tamás Kemenes Iván és Varga Péter Stroboscopa című képregényéről írt kritikát. A számot Tamás Iván képregénye zárja.  A Prizma második számát ezúttal Katyi Ádám grafikái illusztrálják.