A Közgáz Vizuális Brigád a 2001-ben készült Feri és az édes élet óta nem forgatott nagyjátékfilmet. A tavaly 80 millió forintos MMK-támogatással megfinanszírozott Nyári sztornó munkacímen futó Pálos György-mozi forgatási munkálatai végül egy évet késtek. Mint azt a rendező a filmhunak elmondta, a 130 millió forintos összköltségvetésű film a rendkívül bonyolult gyártási előkészületek, valamint az egyeztetések miatt csúszik, mivel a stábnak teljesen új finanszírozási konstrukcióval kell dolgoznia. Miután az MMK idén újabb 40 milliót ítélt meg a Sztornónak, az végül -május helyett- augusztusban elkezdhet forogni.
Pálos György úgy tervezi, hogy erőltetett menetben, hatnapos munkahetekkel számolva szeptember elejére dobozba kerülhet az anyag, s ha minden jól megy, az őszi utómunkálatokat követően a Szemlén debütálhat a film. A Sztornó forgatási helyszínei kizárólag Pécsen lesznek, a rendező szerint ugyanis Budapest nehézkes és drága, míg Pécs szeretne produkciókat vonzani, s ezért erőfeszítéseket is tesz. A helyszín publikus, a szereplőlista azonban még nem. Azt a stáb, a „pécsi szálra” való tekintettel, a baranyai megyeszékhelyen fogja csak bejelenteni. Az azonban már tudható, hogy az ismert színészek mellett „statisztálók” szintén ismertek lesznek, csak más területekről. A rendező már fél éve járja az országot, hogy megtalálja a megfelelő arcokat. A legnagyobb problémát a főszereplő kiválasztása jelentette, mivel egy „abszolút főszereplős” filmről van szó, tehát egyetlen központi figura köré kellett építeni a szereplőlistát. Ugyanakkor a mellékszerepek sem „mellékesek”, hiszen itt sem epizódszerepekről van szó.
A Sztornó-sztori a mában játszódik. Ahogy a rendező fogalmazott, egy olyan történetet próbál elmesélni, ami „földhözragadtan aktuális”. A teljesen hétköznapi főhőssel történő látszólag érdektelen apróságok (adóellenőrzés, baleset) összeadódnak, s az egészből kikerekedik egy kelet-európai összeomlástörténet – KVB-módra! A film tulajdonképpen illeszkedik majd a KVB-vonalba, s attól csak kissé tér el a műfaji film irányába. Pálos György úgy tervezi, hogy a Sztornó „nyitott film” lesz, azaz nem egy szűk elitnek szól majd, ugyanakkor nem tartalmaz olyan hatáskeltő elemeket, amelyek a túlzott popularitás irányába tolnák el az összhatást. Szándéka szerint érthető, élvezhető, egészében véve nézhető, néhol mulatságos, máskor szomorú mozit kíván készíteni, amit mindenféle előképzettség nélkül befogadhat bárki. A rendező bízik abban, hogy lehet „értelmes középfilmet” csinálni.