Az ötperces klip egy kaotikus demonstrációval kezdődik, ahol Schwarcz Ádámot, azaz Beton.Hofit annyira kiütik, hogy kórházban köt ki. Innen már egy mezőre teszik ki, hasonlóan kihajított emberek közé feküdni. Tarr Béla a stáblista alatt tűnik fel saját lakásán, csendben szívnak el egy cigit Schwarczzal.
Beton.Hofi a Telexnek nyilatkozott arról, honnan ered a szám címe. Amikor elkezdték összevágni hozzá az alapot, a szinesztéziája miatt „nagy, kékes, kietlen mezőket” látott. „Olyan volt, mintha számot adnék arról, ki vagyok, hol vagyok, mit képviselek az életemről.” Evidens volt, hogy a lassú, kietlen mezők, a tág plánok, az Tarr Béla. Schwarcz szerint Tarr Béla „egy nagyon jó mutató”, mert „hatalmas ikonja annak, amit csinál.”
A számhoz tartozó klipet Ladányi Jancsó Jákob rendezte, akinek előző, Élő kövek című kisfilmjében Tarr executive producerként működött közre. A videó ötlete Ladányié, aki szerint Beton.Hofi szavainak ereje van, és ez az erő egy forradalomban tud manifesztálódni.



