A Víkendről ezt írta kritikusunk: Az „első magyar szarvasvadászos thriller” túlnyomó részt Erdélyben játszódik, egy eldurvuló hétvégi vadászat történetét meséli el. A főszereplők a harmincas éveikben járó gazdag budapesti vállalkozók, a sikeres ügyvéd házaspár, Márta és Laci (Gryllus Dorka és Simon Kornél), valamint az ügyvédnő ügyfele István (Lengyel Tamás), az első fokon éppen felmentett nagymenő építési vállalkozó. Fontos szerepe van Árpa Attilának, ő végzi a piszkos munkát, Szabó Domonkosnak és Vass Teréznek, az erdélyi férfinak és fiatal nőnek, akik összekapcsolják a történetben a helyieket és az idegeneket. (...) A Víkend majdnem egy éven át forgott, hiszen a késő őszi, kora tavaszi időjárási viszonyok meghatározóak a történetben, a legtöbb jelentet Erdélyben és a Bakonyban vették fel, néhányat Budapesten és Indiában. A thriller működik, hidegrázós vizuális atmoszférája, kristálytiszta hang és zenei effektjei végig megtartják a néző figyelmét, működik az árulásra, ármányra, csalásra épülő történet, mégis kár, hogy a mondanivaló megelégszik ennyivel.
A Parkolóról pedig ezt írtuk: „A Parkoló hemzseg a vadnyugati zsánerelemektől: a magányos hős minden eszközzel igyekszik megvédeni és fenntartani saját kis univerzuma belső rendjét, kész felvenni a harcot az idegen betolakodóval. Van benne bosszú, előkerülnek a fegyverek, sík vidékek helyett kopár falakat pásztáznak a távolba meredő tekintetek, és persze adottak a kőbe vésett szabályok, azok az alapelvek, melyeket egyik fél sem hajlandó megszegni. Ehhez a macsóvilághoz, az alapvetően Szervét Tibor és Lengyel Ferenc kettősére építő kamaradarabhoz nagyon jól igazodnak a képi megoldások, még akkor is, ha a közelik időnként a didaktikusság határát súrolják.”
Az Aranyélet második évadának első részét díszbemutatón nézhettük meg, itt írtunk róla. „Az első nyolc epizódhoz hasonlóan már az indulásból látszik, hogy itt is szépen összegabalyodnak majd a szálak, köszönhetően az írócsapatnak és az új vezető írónak, Lengyel Balázsnak. Marosi Gábor operatőr talán többet engedhet meg magának, mint a pedánsan megszerkesztett első évadban: többek közt légi felvételek vagy szokatlan beállítások teszik változatosabbá a folytatás nyitó fejezetét, nem beszélve a múlt ábrázolásáról, amely Marosi eltérő technikájától válik autentikussá. Végül meg kell említenünk a két rendezőt, Dyga Zsombort és Mátyássy Áront, akik egy korábbi sajtótájékoztatón már kétfejű sárkánynak titulálták magukat a megerősödött együttműködésük nyomán."
Az Aranyélet második évadának első része itt, a werk pedig itt látható.