A blokk másik legjobban sikerült alkotása a Semleges hely Szilágyi Zsófiától, melyben Kamarás Iván hasonló yuppie-karaktert hoz, mint korábban A fehér alsó című Meskó-kisfilmben. Partnerét Láng Annamária, a címbeli semleges hely szerepét pedig egy vonat játssza – a két ember közti feszültség eredete azonban csak lassan, fokozatosan derül ki a cselekmény során. A színészileg és pszichológiailag is nagyon szépen, aprólékosan felépített jelenetekben (elsősorban persze a vonaton játszódóban) minden egyes kimondott szónak jelentősége van (és lesz) – még a háttérből hallatszódóaknak is. Szilágyi alkotásában lenyűgözőek ezenkívül az olyan apróságok is (hősünk például a korábban egy cukrászdában vásárolt krémeseket a pályaudvar jegyváltó automatájának tetején felejti), amiknek később ugyan nem lesz jelentőségük (még a karakter jellemzéséhez sem feltétlenül fontosak), de nagyban hozzájárulnak a hitelesség és a fentebb több kisfilmből is hiányolt egységesség megteremtéséhez.