hír
117 férőhelyesre bővült az Art+Cinema nagyterme. A Lugosi terem komfortos székeket és korszerűsített hangrendszert is kapott. A felújítást követően…
továbbmagazin
Az év utolsó két hetében a televíziós csatornák kivetkőznek önmagukból és egymásra licitálva próbálják leadni az elmúlt évek összes slágerfilmjét,…
továbbmagazin
A következő hét az 1956-os forradalom és szabadságharcra való megemlékezés jegyében telik: a rengeteg magyar játék- és dokumentumfilm mellett…
továbbhír
A nemzeti ünnep alkalmából művészeti és újságírói teljesítményeket elismerő díjakat adott át Balog Zoltán, az emberi erőforrások minisztere pénteken…
továbbmagazin
A karácsonyfa fényei mellett, a beigli ízével a szánkban és a halászlé súlyával a gyomrunkban számtalanszor néztük végig a Reszkessetek betörőket, a…
továbbBreier Ádám első nagyjátékfilmje egyszerre nevetett és ríkat meg, miközben egy sokak számára ismeretlen világba kalauzol el. Ha csak egy kellemes vasárnap délutáni családi dramedy lenne, akkor is szeretnénk, de a Lefkovicsék gyászolnak ennél sokkal többet ad és fontos űrt tölt be a magyar filmek között.
Filmhu podcast #87: Szabó Kimmel Tamás
Filmhu podcast #86: Breier Ádám
Három pasi és a nagy córesz – végre láthatóvá válik a 21. századi magyar zsidó sors
a teljes dossziéRendezőnők a magyar filmtörténetben
Nők, akik áttörték az üvegplafont, és rendezőkké tudtak válni a sokáig férfiak uralta magyar filmszakmában. Honnan jöttek ezek az úttörő nők? Hogyan jutottak el az első filmjükig? És hogyan folytatódott a pályájuk? Szederkényi Olga exkluzív portrésorozata a kezdetektől a rendszerváltásig új megvilágításba helyezve vizsgálja a magyar filmtörténetet.
Dr. Balázs Mária, aki öt percig gondolkodhatott, hogy lesz-e ő az első magyar filmrendezőnő
Filmhu podcast #88: Szederkényi Olga és a magyar filmrendezőnők
Riedl Klára, a filmrendezőnő, aki “magyar népi filmmel” futott be 1939-ben
a teljes dossziéMóni / I Love Budapest