magazin
Ha magyar moziplakátról van szó, gyakorlatilag mindenkinek egy emlékezetes név ugrik be elsőre: Frank Rizzo. Egy ideig újságíró volt, vonzotta a…
továbbhír
A dús heti filmválasztékból a két horror nyert el ilyen-olyan tetszést, a politikai szatíra és a tinivígjátékba oltott Oidipusz-történet nem tudta…
továbbhír
Rekordszámú, összesen hét magyar mozgóképet tűz műsorra idén az A-kategóriás montreali filmfesztivál, köztük lesz Tóth Barnabás játékfilmes…
továbbhír
Összeszedtük, itt vannak! Korábban négy részre osztva bemutattuk a jelenleg készülő hazai egészestés játékfilmeket, ezeket most egyben megtalálod…
továbbhír
A lelkes mozilátogatók most nem csak mozi-maratonon vehetnek részt szeptember 25. és 28. között a Moziünnepen, de szavazhatnak is kedvenc európai…
továbbBreier Ádám első nagyjátékfilmje egyszerre nevetett és ríkat meg, miközben egy sokak számára ismeretlen világba kalauzol el. Ha csak egy kellemes vasárnap délutáni családi dramedy lenne, akkor is szeretnénk, de a Lefkovicsék gyászolnak ennél sokkal többet ad és fontos űrt tölt be a magyar filmek között.
Filmhu podcast #87: Szabó Kimmel Tamás
Filmhu podcast #86: Breier Ádám
Három pasi és a nagy córesz – végre láthatóvá válik a 21. századi magyar zsidó sors
a teljes dossziéRendezőnők a magyar filmtörténetben
Nők, akik áttörték az üvegplafont, és rendezőkké tudtak válni a sokáig férfiak uralta magyar filmszakmában. Honnan jöttek ezek az úttörő nők? Hogyan jutottak el az első filmjükig? És hogyan folytatódott a pályájuk? Szederkényi Olga exkluzív portrésorozata a kezdetektől a rendszerváltásig új megvilágításba helyezve vizsgálja a magyar filmtörténetet.
Dr. Balázs Mária, aki öt percig gondolkodhatott, hogy lesz-e ő az első magyar filmrendezőnő
Filmhu podcast #88: Szederkényi Olga és a magyar filmrendezőnők
Riedl Klára, a filmrendezőnő, aki “magyar népi filmmel” futott be 1939-ben
a teljes dossziéÉn vagyok én, te vagy te, sőt fekete, ki az őrült, én vagy te?
Martin Riggs / Halálos fegyver 2.