Az Anna bekattanva az európai művészfilmes piac terméke, kapott egy tinihorroros magyar címet, amivel sikeresen ki lett lőve néhány százalék a célcsoportból. Két budapesti moziban hozott 537 nézőt, ami jónak mondható, nyilván a Szex és Lucia, Az északi sarkkör szerelmesei vagy a Tehenek nyomán kialakuló kis családra érdemes építeni. Így lesz az európai művészfilm családi mozivá.

A csíkos pizsamás fiú csábító ajánlatnak tűnt - ha a film promóciója egy fokkal erőteljesebben hangsúlyozza, hogy a Fújhatjuk című 1996-os keserédes vígjáték rendezőjének Magyarországon forgatott filmjéről vagyon szó, talán többet termelt volna 824 nézőnél - még akkor is, ha nem éri el a Ewan McGregor-os film színvonalát. De hogy amúgy embertársaink elvetődnek a moziba, van egy nagyon hatásos példája: a Madagaszkár 2-t országosan nagy érdeklődés fogadta, a fővárosban majdnem 78 ezren látták, míg országosan több mint 120 ezren. Kössük össze mindezt a szintén tízezreket érdeklő High School Musicallel - kedves forgalmazók, nem lehet, hogy a filmet mint terméket el kéne adni valahogy? Mi, nézők boldogan szaladunk, ha elhúzzák az orrunk előtt a mézesmadzagot.