A Zeiss és Women in Media közösen meghirdetett versenye az Altitude Awards, melyre női kameramanok, fővilágosítók és operatőrök nevezhettek reel videókkal. A nevezett reelek közül független zsűri döntött a nyertesekről. A díjátadó április 29-én volt a CineGear filmes expo keretében, melyen Larry Sher ASC (többek közt a Joker operatőre) adta át az elismeréseket, június 12-én pedig a nyertesekkel tartottak panelbeszélgetést.

Csepeli Eszter elárulta a Filmhunak, hogy majdnem nem ment el a díjátadóra, mert Joe Biden elnök miatt le volt zárva Los Angeles nagy része, és hosszas kerülgetés után futott be a CineGear-re, a legnagyobb filmes expóra, aminek keretén belül tartották a díjátadót.

Mivel az elődöntősök közt nem mondták a nevét, ezért nem gondolta, hogy bármilyen eredményt is elér. Majd jöttek a döntősök reeljei, ahol az övét játszották utoljára, mint győztes. Alan Caso ASC így dicsérte Esztert a díjátadón: "Hihetetlen tehetség, a világítástechnikája változatos és igényes. Beállításainak és keretezési technikájának ereje van, amitől mindenfontossá válik. Elképesztő tehetség."

 

A rendező a pénzdíj mellett Zeiss optikákat is kapott a következő filmjéhez, ezen kívül két értékes lámpát, a Shotdeckre egy éves előfizetést, és számos apróságot vihetett haza. Másnap a Zeiss tartott szemináriumot Csepeli Eszterrel a CineGear-en.

Csepeli Eszter volt az operatőre többek közt a Cannes-i Filmfesztivál rövidfilmes versenyében szereplő A kivégzésnek (rendező: Szőcs Petra), a Patthelyzet című kriminek, valamint a Mintaapák és a 200 első randi című sorozatoknak. Eszter jelenleg a Quarter című vígjátékot készíti elő, melynek rendező-producere Arnon Manor, aki többek közt a Sony Pictures VFX részegének vezető alelnöke, társrendezője, írója és szereplője pedig Kelsey Bascon.

 Forrás: Women in Media