Kapcsolódó anyagok

Tim Palen, a gyártó cég marketingguruja elmondta: „Kitaláltuk, hogy az új plakáton Jigsaw egy vörös köpenyben lesz. Ennek kapcsán beszélgettem a nyomdával arról, hogy hogyan lehetne a szín igazán vérvörös. Megkérdeztem, hogy lehetséges-e igazi vért használni. Nagy csend lett, de végül azt a választ kaptam, hogy meg lehet próbálni, ha komolyan gondolom. Én halál komolyan gondoltam.”

Tobin Bell sem talált szavakat, mikor megkérdezték, mit szól az ötlethez. Végül csak ennyit mondott Palennek: „Ez nagyon fura!” és már szervezték is a vérvételt.

Az inglewoodi Insync Media nyomdában a helyi előírások szerint mindenki, aki kapcsolatba kerülhetett a vérrel maszkot és kesztyűt viselt a poszter gyártásakor. „Ilyet még sosem csináltunk."  - vallotta be az Insync vezetője Harold Huttas -, de Tim mindig a kreatív megoldásokat keresi és minden alkalommal egyre izgalmasabb helyeken találja meg.

Az igazsághoz hozzátartozik, hogy nem ez az első alkalom, amikor igazi vért használnak fel hasonló célra. Az Adidas az új-zélandi All Blacks rögbi csapat minden tagjától vett vérrel készített plakátot, amelyet ajándékként adott, amennyiben egy rajongó megvásárolta a 70 dolláros csapat-mezt. Összesen 8000 plakát készült, mindegyik eredetiség-igazolással!

A Lionsgate esetében az első körben kinyomott, kb. 1000 db plakát 20 dolláros áron kerül forgalomba, kivéve a legelső, a szereplők és a készítők által is dedikált plakátot, amelyet elárvereznek. Minden bevétel az amerikai Vörös Kereszté lesz. Itt lehet vásárolni és licitálni: http://www.stubhub.com/saw3. A licit október 27-ig él, vásárolni a készlet erejéig lehet!

Az első film premierjére szervezett véradáskor több, mint 2000 liter vér gyűlt össze, a film második részének bemutatójakor pedig már közel 5000 liter! „A vér volt minden Fűrész kampány vezérfonala." – mondta Palen -, és hozzátette, nem tudott az Adidas promócióról.