Ismét Rév Marcellt választotta reklámja operatőrének a világ egyik legnagyobb divatháza. A magyar szakember a karácsonyi kampányban trükkök segítségével teremt mesebeli ünnepi hangulatot a Guccinak.
A kreativ.hu szúrta ki, hogy Rév Marcell a Gucci-ház varázslatos karácsonyi reklámjának operatőre. Az magyar szakember nem először dolgozik a divatmárkának, legutóbb Billie Eilish főszereplésével készítettek pár perces videót. Az Eufória Emmy-díjas operatőre számára nem idegen a világsztárokkal való közös munka sem, a sorozatban Zendaya állt a kamerája elé, de készített zenei videót Miley Cyrusnak és Beyoncénak is.
A karácsonyi reklám témájában nem hoz újat, hiszen az együtt töltött idő fontosságra hívja fel a figyelmet, de látványvilága egészen különleges: rejtett vágásokkal készült, ezáltal úgy mozog a helyszínek között, hogy mi nem érzékeljük a trükköt.
A Filmhu és az NFI közreműködésében készültő Filmgyár podcast adásaiban a hazai mozgóképipar, a filmfinanszírozás és a filmgyártás szakterületeiről beszélgetünk filmesekkel és a Filmintézet szakembereivel.
November 15-én kilencedik alkalommal rendezik meg az Inkubátor Program pitchfórumát. Mi pedig szokásunkhoz híven egyenként bemutatjuk az alkotókat és filmterveiket.
Nők, akik áttörték az üvegplafont, és rendezőkké tudtak válni a sokáig férfiak uralta magyar filmszakmában. Honnan jöttek ezek az úttörő nők? Hogyan jutottak el az első filmjükig? És hogyan folytatódott a pályájuk? Szederkényi Olga exkluzív portrésorozata a kezdetektől a rendszerváltásig új megvilágításba helyezve vizsgálja a magyar filmtörténetet.
Október 29-én indul az első BIFF, azaz a Budapest International Film Festival a Corvin moziban. A november 3-ig tartó eseményen olyan filmeket láthat először a magyar közönség, mint a Velencében körülrajongott The Brutalist, Andrea Arnold legújabb könnyfakasztója, a Bird vagy épp a német Oscar-nevezés, A szent füge magja.