Egészen másra fókuszál a DISCOP, melynek magyarországi képviselője, Henter Judith elmondta, ez a vásár nem a szakmáról, hanem szigorúan a pénzről szól. Eredetileg azért jött létre, hogy többnyire nyugat-európai és tengerentúli filmekkel és televíziós műsorokkal kiszolgálja az 1990-es rendszerváltások után létrejött új felvevő piacot Közép- és Kelet-Európában, valamint Közép-Ázsiában. Ennek ellenére sikerült elérni, hogy a húzós tarifákkal dolgozó filmvásár, ha már nálunk rendezik, tíz év után először a magyar filmeket is figyelembe vegye. Ez már csak azért is hasznos lehet, mert a részvétel a vásár három napjának (június 25.-27.) lehetőségein túl, egy online adatbázisba való bekerülést is biztosít. Mivel a hazai szekció szervezése kicsit későn kezdődött, a szolnokiak segítséget ajánlottak a filmeseknek: aki igényli, annak ők maguk viszik vásárra a munkáit a Hyatt Regency szállodában bérelt magyar standon.