A kisfilmet jegyző Miki357 a magyar videóklip igazi nagyágyúja: pályafutása során rendezett már klipet Kis Grófónak, a Punnany Massifnak, az Ivan and The Parazolnak és az Akkezdet Phiaiinak is, azonban a Beton.Hofival közös projektek hozták el ak komolyabb hírnevet számára. A Hard Reset című szám jelölve volt a Berlin Music Video Award legjobb fényképezés kategóriájában, ahol többek közt a The Weekend, JID és Martin Garrix klipjeivel volt versenyben. Az utóbbi években ikonikus lett Miki357 és Beton.Hofi párosa, így egyáltalán nem meglepő, hogy a Pulzaar főszerepét is a pesti rapperre osztotta.
Fél 8-tól kezdtek szivárogni a mozi elé a meghívottak, és a mozi bejáratához leterített vörösszőnyeg hamar új funkciót kapott, és lett belőle kvázi „hamuszőnyeg”. Az első vetítést követően (a sok vendégre való tekintettel kétszer is lement a film) a teljes stáb felment a színpadra,utolsóként maga Miki357, aki egy sörrel a kezében indult meg a nézők soraiból, menet közben még kortyolt is egyet, majd letette a lépcsőre a dobozt és csatlakozott a többiekhez a színpadon.
A film egyik szereplője, Miller Dávid konferálta fel a filmet, és megjegyezte, hogy igazából ez Mikinek egy gyerekkori álma. Ami miatt kifejezetten szórakoztató tudott lenni a Pulzaar, hogy nem szimplán egy gyerekkorban megálmodott történet, hanem tényleg olyan, mintha Miki kiskamasz énje készítette volna. Van abban valami egészen csodálatos, hogy Miki357 a tizenéves fejével próbált rendezni. Így a film totális naivitása és meseszerűsége nem hat kínosnak, helyette parodisztikus töltetet ad ennek a teljesen őrült menetnek, amiben minden megtörténhet és meg is történik.
Egy álomszerű narratíva bontakozik ki szürreális pillanatok egész sorával, amiről a technikailag profi megvalósítást leszámítva tökéletesen elhihető, hogy egy filmrajongó kiskamasz csinálta. A történet többször abszolút túlzóan meg van cifrázva : az hagyján, hogy Csótinak sikerül eljutni a koncertre, kiderül, hogy Évike is nagy rajongó, így főhősünk vele együtt megy el álmai eseményére. És ha ez nem lenne elég, további meseszerű fordulatokkal folytatódik az éjszaka.
A Pulzaarról fontos tudni, hogy tulajdonképpen egy musical: Beton. Hofi először főzelékevés közben teszi le a kanalat, és kezdi kiönteni a lelkét dal formájában. Az utcán táncosok is csatlakoznak hozzá a Lakomatív Söröző előtt, erős Kaliforniai Álom és West Side Story áthallással, azzal a fontos különbséggel persze, hogy Los Angeles és New York helyett a józsefvárosi Verseny utcában járunk. A musical műfajából fakadóan Mikinek igazából nem kellett messzire mennie a komfortzónájától: szinte végig jelen van a zene a kisfilmben. A legemlékezetesebb pillanat is a zenéhez kötődik, amikor a metál koncert nézőközönségét, a poénból bevágott Máté Péter Azért vannak a jóbarátok című slágerére látjuk tombolni.
A vetítést követő állófogadás a mozi galériáján volt, ahol megjelent a rendező igen impozáns baráti társasága a Carson Comától Balla Eszteren át Závada Péterig, és ahogy Csóti is szereti, sör-unicum kombókat lehetett legurítani. Bár az Uránia előtt nem ért villámcsapás és változott hirtelen minden jobbra, viszont az utolsó 9-es buszt éppen sikerült elérni, amit én már simán betudok isteni gondviselésnek.
A Pulzaar egy igencsak késői fikciós debütálás, amely mer teljesen bolond, gyermekien naiv és vágybeteljesítő lenni, ennek következtében biztos, hogy megosztó lesz a fogadtatása. A musical műfaját olyan elemekkel színezi, amire itthon nem láttunk példát, olyan, mintha Damien Chazelle a nyóckerben forgatna. Remélhetőleg Miki357 nem mond le a játékfilmes vonalról, és a Beton.Hofi-klipek látványvilágát megidézve, a szövegekből inspirálódva láthatunk majd tőle egy egész estés „Madách téri miniállamban” játszódó musicalt. Schwarcz Ádámból igazi Orczy-téri Fred Astaire-t lehetne faragni.
A Pulzaar ingyenesen elérhető a Telekom TV GO kínálatában.