Pálfi György (rendező)
"Nagyon sajátos, finom, jól ülő humora van az Utóéletnek. Vannak ugyan kisebb ritmushibák, de ne felejtsük el, hogy ez egy első film. És ezek a hibák nemhogy megbocsáthatóak, de talán általuk még jobban szerethető a film."
Kocsis Ágnes (rendező)
"Legjobban az abszurditását szerettem. És nagyon megfogott az eredeti látásmódja, kitűnik a filmek közül."
Németh Gábor (író-forgatókönyvíró, Zomborácz Virág volt tanára)
„A film alatt vigyorogtam, mint a tejbetök, és nagyon jól éreztem magam. Olyan, mint ő. És ebben az esetben nagyon fontos, hogy hasonlítson rá. Tudom az egész történetét, elég viszontagságos, hosszú útja volt a könyvnek, és vannak olyan személyes vonatkozásai, amik nyilván nehézzé tették azt. De nagyon jó volt itt ülni. Vártam valamit, elgondoltam valamit, hogy milyen lesz, még a korai időszakban, és az a ritka eset van, hogy olyan lett.”
Reisz Gábor (rendező)
"Az Utóélet nagyon friss film. Tetszett, hogy amatőrre bízta főszerepet. Ezen túl nagyon sok olyan montázst láttam benne, amit igazán jó megoldásnak találok. Leginkább az tetszett a filmben, hogy megláttam benne egy embert a rétegek alatt. Miközben ültem a teremben, kerestem a filmben a Virágot, és sok helyen megtaláltam."
Pataki Ági (producer)
"Érdemes megnézi a Virág filmjét, mert vicces, mert jó, mert meglepő, hogy egy elsőfilmes rendező ilyen összeszedett, akit tudja, hogy mit akar."
Köbli Norbert (forgatókönyvíró)
„Emberi volt, játékos volt, igazinak tűnt, egy coming-of-age sztori – tetszett. Organikus volt, szerves, azt éreztem, hogy egy szövetből van az egész szőve, és nagyon sokszor átszőve. Tehát az egész egy nagy szőttesnek tűnt, és nem úgy tűnt, mintha különböző, össze nem passzoló ötletek lettek volna összerakva.”
(fotó: Varjas Ádám)
Olvasd el Karlovy Vary kapcsán készített interjúnkat a rendezővel!