magazin
A boldogság ügynöke mindössze a harmadik magyar egész estés alkotás volt, amely bekerült a Sundance Filmfesztivál versenyprogramjába. Az amerikai…
továbbmagazin
A bhutáni Boldogság Kutatóközpont öt évente útjára bocsátja piros kaftános ügynökeit, hogy kiderítsék, működnek-e a kormány rendelkezései, boldog-e…
továbbhír
Az Amerikai Egyesült Államok legnagyobb presztízsű filmfesztiválján, a Sundance-en debütál Zurbó Dorottya és Arun Bhattarai A boldogság ügynöke…
továbbmagazin
A bhutáni Stan és Pan a Himalája bércei között és online társkereső alkalmazásokon keresi a boldogságot. Így lehetne összefoglalni Zurbó Dorottya és…
továbbhír
A magyar-bhutáni koprodukcióban készült, buddhista kolostorban játszódó alkotást a Bhutáni Filmszövetség éves díjátadóján részesítették a legjobb…
továbbBreier Ádám első nagyjátékfilmje egyszerre nevetett és ríkat meg, miközben egy sokak számára ismeretlen világba kalauzol el. Ha csak egy kellemes vasárnap délutáni családi dramedy lenne, akkor is szeretnénk, de a Lefkovicsék gyászolnak ennél sokkal többet ad és fontos űrt tölt be a magyar filmek között.
Filmhu podcast #87: Szabó Kimmel Tamás
Filmhu podcast #86: Breier Ádám
Három pasi és a nagy córesz – végre láthatóvá válik a 21. századi magyar zsidó sors
a teljes dossziéRendezőnők a magyar filmtörténetben
Nők, akik áttörték az üvegplafont, és rendezőkké tudtak válni a sokáig férfiak uralta magyar filmszakmában. Honnan jöttek ezek az úttörő nők? Hogyan jutottak el az első filmjükig? És hogyan folytatódott a pályájuk? Szederkényi Olga exkluzív portrésorozata a kezdetektől a rendszerváltásig új megvilágításba helyezve vizsgálja a magyar filmtörténetet.
Dr. Balázs Mária, aki öt percig gondolkodhatott, hogy lesz-e ő az első magyar filmrendezőnő
Filmhu podcast #88: Szederkényi Olga és a magyar filmrendezőnők
Riedl Klára, a filmrendezőnő, aki “magyar népi filmmel” futott be 1939-ben
a teljes dosszié