hír
Éden című filmtervéért Kocsis Ágnes az ARTE International díját nyerte a római filmfesztivál keretében a hétvégén megrendezett koprodukciós fórumon,…
továbbmagazin
Sokakat foglalkoztathat a kérdés, hogyan kell egymilliót lopni. A héten többek között erre is választ kaphatunk. Síró férfiak, keménykezű…
továbbhír
Tíz magyar film mutatkozik be tíz lengyel nagyváros közönségének egy filmes rendezvénysorozat keretében, amelyet Rétvári Bence, a közigazgatási…
továbbhír
Kocsis Ágnes cannes-i és Filmszemle-díjas Pál Adrienn című filmje átlépte a 10.000-es nézőszámot Magyarországon, amellyel a legsikeresebb idén…
továbbhír
Kocsis Ágnes filmje a zsűri különdíját nyerte el Luxemburgban, a 3D-s Pina Bausch filmmel nyit az EDIT nemzetközi táncfilmfesztivál, és véget ért a…
továbbhír
Az Arany Kárpátok Filmfesztiválon díjazták Kocsis Ágnes alkotását, Szőcs Géza Szabó István, Vidnyászky és Szász filmjére támogatást ígér, továbbá…
továbbhír
Kocsis Ágnes filmje a közönség és a zsűri elismerését is elnyerte, Mundruczó a legjobb rendező, a Csicska a legjobb kisfilm.
továbbhír
Kocsis Ágnes filmje a cannes-i elismerések után a közönség elismerését is elnyerte a 42. Magyar Filmszemlén.
továbbhír
Kocsis Ágnes Pál Adrienn című filmje nyerte a közönségdíjat a linzi Crossing Europe filmfesztiválon - adta hírül a Magyar Filmunió.
továbbhír
Kocsis Ágnes Cannes-ban díjazott filmjével folytatódik a filmhu és az Odeon közös sorozata. A Pál Adrienn vetítése után a vendégünk a film…
továbbBreier Ádám első nagyjátékfilmje egyszerre nevetett és ríkat meg, miközben egy sokak számára ismeretlen világba kalauzol el. Ha csak egy kellemes vasárnap délutáni családi dramedy lenne, akkor is szeretnénk, de a Lefkovicsék gyászolnak ennél sokkal többet ad és fontos űrt tölt be a magyar filmek között.
Filmhu podcast #87: Szabó Kimmel Tamás
Filmhu podcast #86: Breier Ádám
Három pasi és a nagy córesz – végre láthatóvá válik a 21. századi magyar zsidó sors
a teljes dossziéRendezőnők a magyar filmtörténetben
Nők, akik áttörték az üvegplafont, és rendezőkké tudtak válni a sokáig férfiak uralta magyar filmszakmában. Honnan jöttek ezek az úttörő nők? Hogyan jutottak el az első filmjükig? És hogyan folytatódott a pályájuk? Szederkényi Olga exkluzív portrésorozata a kezdetektől a rendszerváltásig új megvilágításba helyezve vizsgálja a magyar filmtörténetet.
Dr. Balázs Mária, aki öt percig gondolkodhatott, hogy lesz-e ő az első magyar filmrendezőnő
Filmhu podcast #88: Szederkényi Olga és a magyar filmrendezőnők
Riedl Klára, a filmrendezőnő, aki “magyar népi filmmel” futott be 1939-ben
a teljes dosszié