A nagy érdeklődés részben a nem-fikciós filmek esetén szintén szokatlan Cannes-i Arany Pálma díjnak is köszönhető. A dokumentumfilmes bevételi rekordot Michael Moore előző, Kóla, puska, sültkrumpli című filmje tartotta, mely 21,6 milliót hozott odahaza, míg további 35 milliót külföldön. A Fahrenheit 9/11 már a nyitást követően rekordot döntött.

A Fahrenheit 9/11 végül a lehető legnagyobb mértékű publicitást kapta, azok után, hogy a Disney nem engedte leányvállalatának, a Miramaxnak, hogy bemutassák a filmet, erőteljes politikai töltete miatt. A Miramax alapítói végül visszavásárolták a jogokat és maguk állapodtak meg a Lions Gate Films valamint az IFC Films képviselőivel a film forgalmazását illetően.

"Mindig segít, ha egy bizonyos csoport azt mondja, hogy ne nézd meg ezt a filmet, mert ártalmas.’ – kommentálta az eredményeket Jonathan Sehring az IFC Films elnöke.

Paul Dergarabedian, a jegyeladási statisztikákat összeállító Exhibitor Relations elnöke A passióhoz hasonlította Moore filmjét. Mel Gibson alkotását antiszemitának bélyegezték, óriási reklámot csinálva ezzel a filmnek.