A rendező szerint a második hétvége nézettségi adatai sokat elárulhatnak a Szezon további sikeréről. Török azt is reméli, hogy az első hónapban a film eléri a 40-50 ezres nézőszámot. Ennek „rásegítéseként” fog megjelenni szeptember második felében a film könyv és CD formájában, valamint a főcímzenéből készült videoklip. Ezen kívül az alkotók vidéki közönségtalálkozókon vesznek részt, az eddigi tapasztalatok alapján kb. 400-500 fős hallgatóság előtt. A rendező úgy látja, hogy így elérhető lesz a következő egy évben a 80 ezres nézőszám, amelyet az alkotók a Magyar Mozgókép Közalapítványtól (MMK) igényelhető 40 millió forint fejében vállaltak. "Annak ellenére, hogy ez a film kevésbé 'happy endes', mint a Moszkva tér, szerintem nem kell attól félni, hogy a nézők elkerülnék a mozikat", nyilatkozta Török Ferenc a filmhunak.
Kozma Ilona a Budapest Film forgalmazási ágazatvezetője elmondta, hogy a Szezon 20 kópiával került hazai forgalmazásba, amelyből tízet budapesti, másik tízet vidéki mozik vetítenek. Eddig több mint 20 ezer néző látta, amiből 15 ezer volt budapesti és 5-6 ezerre tehető a vidéki illetve a premier előtti mozilátogatók száma. A forgalmazó elmondta, hogy a Szezon marketingkampányával elsősorban a közönségfilmek kedvelőit célozták meg, de mivel alapvetően művészfilmről van szó, ezért számítanak az art mozik közönségére is. A következő egy évben ennek a rétegnek a döntésén múlik, hogy Török Ferenc második filmje eléri-e a kívánt 80 ezres közönséget, ekkor ugyanis nem kell visszafizetniük az MMK-tól felvett látogatottsági támogatásból.
A Szezon későbbi népszerűségét befolyásolhatja, hogy miként szerepel nemzetközi filmfesztiválokon. Locarno után, ahol a rendező becslése szerint összesen 5-6000-en láthatták, bemutatják Cottbusban, Rotterdamban, Sevillában és Ljubjanában. Török Ferenc szerint most az a legfontosabb kérdés, hogy a film bekerül-e a Sundance Fesztiválra, ami novemberben fog kiderülni.