Személyes, de zaklatottabb, gyorsabb tempójú, és sokkal őrültebb.

A személyesség kulcskérdés volt a rendező számára. Nem csak a történet fakadt a meg- és átélt eseményekből, de az is cél volt, hogy hagyják a színészeket érvényesülni. A film operatőre Super 16-os kamerákat használt, így jóval kevesebbet kellett világítani, és mint azt a rendező elmondta, sokkal közelebb lehetett kerülni a színészekhez.

A 2005-ös MMK-pályázaton 120 millió forintot elnyert Noé bárkája először a 38. Magyar Filmszemlén lesz látható. A filmmel kapcsolatos elvárásairól, és rendezői pályafutásának alakulásával kapcsolatban Sándor Pál elmondta, “ha sokan megnézik, és ha tudok még hatni, akkor azonnal csinálom a következőt, ha nem, akkor ez volt a hattyúdal”. Azaz marad a producerkedés és stúdió-igazgatás, amely így is épp elég elfoglaltságot jelent Sándor Pálnak. Mint azt a filmhunak elmondta, a stúdió égisze alatt készülő összes produkcióért felelősséget érez, így aztán a saját filmjének nyolc hónapnyi utómunkálatai végeztével sem távozott a vágószobából, és aktív figyelemmel kíséri Szász János Ópium című filmjének vágását is. “Továbbá most fejezzük be Szőke Andris legújabb filmjét, és a főiskolán végzős Faur Anna is nálunk forgat” - sorolta Sándor Pál milyen feladatok előzik meg a Noé bárkája szemle-bemutatkozásának izgalmait.