A Canal+ Csoport több mint 50 országban van jelen, és több mint 25 millió előfizetővel rendelkezik Európában, Afrikában és Ázsiában. Magyarországon a Direct One televízió- és műsorszolgáltatón keresztül forgalmazza kínálatát. 2025-től a magyar piacra szánt, CANAL+ márkanevű alkalmazást fog kínálni a magyar ügyfelei számára, amely egyetlen platformon belül ötvözi az élő tévéadást és a streaminget, aggregálva a helyi- és nemzetközi tévécsatornákat, valamint a változatos műfajú, európai szellemiségű filmeket és sorozatokat, továbbá sportműsorokat is.
Platformjának közvetlen értékesítése mellett a Canal+ együttműködik az egyik vezető magyarországi távközlési szolgáltatóval, a 4iG-val, hogy támogassa a termékbevezetést, terjessze saját lineáris csatornáját és SVOD megoldását, amely 2025-től a 4iG ügyfelei számára is elérhető lesz. A CANAL+ továbbá átruházza műholdas TV, valamint B2B tevékenységét a 4iG-ra, aki továbbra is kiszolgálja az érintett ügyfeleket műholdas szolgáltatásán keresztül.
A 2025-től induló tartalomszolgáltató kínálatában a StudioCanal és az SPI International tartalmai lesznek megtalálhatóak, valamint a saját gyártású CANAL+ tartalmak, többek közt Az évszázad csalása, A brigád vagy a Django, amelyek a Direct One előfizetői számára már elérhetővé váltak az elmúlt hónapokban.