Olyan animációs vagy rövidfilmeket vár legújabb pályázatára a Nespresso, amelyek újszerű, kreatív módon fogalmazzák meg a „Nespresso életérzést”, és reklámfilm-szpotként is használhatóak online, illetve médiacsatornákon. A film (illetve az alapjául szolgáló szinopszis, storyboard) témája a „Nespresso életérzés”, „Nespresso feeling”, amely a brand által képviselt üzenetet, élményt közvetíti. A filmnek mind tartalmában, mind képi világában illeszkednie kell a Nespresso brand image magas minőségéhez és hangulatához.
A pályázatra minden olyan reklám-, illetve rövidfilmes szakmai tapasztalattal rendelkező 18. életévét betöltött, állandó magyarországi lakóhellyel rendelkező, nem cselekvőképtelen természetes személy jelentkezhet. Egy pályázó legfeljebb egy alkotással nevezhet.
A pályaművet szinopszis formájában kell benyújtani, melyet storyboard egészíthet ki. Emellett csatolni kell egy hozzávetőleges költségvetési tervet, mely maximum bruttó egymillió forint lehet. A pályázónak referencia-munkákat, valamint egy motivációs levelet is csatolnia kell.
Pályázatok leadásának meghosszabbított határideje: 2015. április 21., 23:00 óra
A szakmai zsűri tagjai:
• Schubert Gusztáv, Balázs Béla-díjas filmkritikus, a Filmvilág főszerkesztője
• Kende János, Kossuth- és Balázs Béla-díjas magyar operatőr, egyetemi tanár
• A Nespresso magyarországi marketing csapata
A pályázat eredményét a magyarországi Nespresso hivatalos Facebook-oldalán 2015. április 30-án teszik közzé.
A nyertes pályázó díja egy 2 napos 2 személyes út a cannes-i filmfesztiválra 2015. május 18. és 19. között, valamint egy Nespresso Pixie Clips kávégép. Emellett a pályázó köteles az általa elkészített szinposzis alapján a 20 másodperces image film leforgatására.
Teljes pályázati kiírást az alábbi linkre kattintva olvashatjátok!