Az Odeon Lloyd moziba diszponált esemény szervezői jelenleg leginkább attól tartanak, hogy az érdeklődők nem fognak beférni a moziterembe. "Összeraktunk egy több száz fős levelezőlistát, amelyre elküldtük a programot, készítettünk egy esemény-ajánlót a facebookon, és személyre szóló meghívót küldtünk további 50 VIP vendégnek, akiknek fele filmes producer, másik fele pedig reklámügynökségek kreatív igazgatóiból áll" - mondta Lóth Balázs. A rendezvény iránt mutatott nagy szakmai érdeklődést mi sem bizonyítja jobban, mint, hogy a Kreatív online hír és körlevél formájában is publikálta a New Faces programját. "Ebből a gesztusból mi azt szűrjük le, hogy igenis van igény az efféle kezdeményezésekre a reklámszakmában is" - mondta a rendező.
Az esemény napirendje a következő: minden filmrendezőnek negyed órája lesz arra, hogy letegye névjegyét a közönség elé. Ez egy 1-3 perces showreellel indul, amelyben minden alkotó eddigi pályája legfontosabb pillanatait villantja fel, majd ezt követően tíz percben mutathatja be legimpozánsabb filmjét, annak egy részletét, vagy egy több filmből összevágott anyagot. A vetítések után lehetőség lesz a személyes beszélgetésre és tényleges névjegy-cserékre is. A szervezők a nagy érdeklődésre való tekintettel pótvetítés beiktatását tervezik, 22 órai kezdettel.
A magánkezdeményezésként, a résztvevő fiatal filmesek által életre hívott eseménynek Lóth Balázs elmondása szerint lesz folytatása, hiszen számos további kreatív, tehetséges, feltörekvő rendező vár arra, hogy bizonyíthasson a magyar filmes és reklámszakmának. A tervek szerint félévente újabb nyolc alkotó kerülhetne be az 'Új Arcok' táborába.
Az Afterjka showreel-je