2005. 05. 05. filmhu
Május 19-én nálunk is vászonra kerül a rajongók által olyannyira várt SW-sorozat legutolsó darabja, a Star Wars III. rész - a Sith-ek bosszúja – olvasható a The Hollywood Reporteren. Az egésszé formáló záró résszel együtt Lucas űrmeséjéhez egyben a filmtörténet legsikeresebb kereskedelmi megállapodásai kapcsolódnak. A messzi, messzi galaxist benépesítő lények kapták eddig a legtöbb szerepet a földi reklámokban azóta, hogy üzleti jogok kapcsolódnak egy mozifilmhez.
A popkultúra chips ikonja |
A Kellogg’s is elérte, hogy kereskedelmi céllal filmre vihesse a
Csillagok háborújá-nak szereplőit, a film készítőit, és áprilistól júniusig 180 országban szabad utat ad márkanevének felhasználására több mint 100 millió termék esetében. A Kellogg’s most második alkalommal szállt be világszerte játszott filmhez kapcsolódó termékek értékestésébe.
Ami az M&M’s promócióját illeti, a cég arra bátorítja fogyasztóit, hogy látogassanak el a sötét oldalra az M&M’s első étcsokijával. Létrehoztak egy párhuzamos világot, az M-pire-t, amelyben az édességeket az eddigi hat SW-mozi figuráinak, M2-D2-nak és M-3PO-nak "öltöztetik be". Az említett Frito-Lay pedig elindította Tweested Cheetosát, amely a nyelvre helyezve megváltoztatja a színét Darth Vader-sötéről Yoda-zöldre.