Ahogy a legutóbbi három Bond-fimben, a Világok harcá-ban, az M:I3-ban, a Terminátor 2.-ben vagy a Charlie angyalai-ban, az ő feladata nem a színészek instruálása, hanem a robbanások, utcai harcok megkoreografálása, valamint az ehhez szükséges technika irányítása.
Andy Vajna régi munkatársa maga ajánlotta fel, hogy részt venne a Szabadság, Szerelem elkészítésében. A férfi, aki Harrison Ford helyett végezte a kaszkadőrmutatványokat az Indiana Jones-sorozatban, és aki Steven Spielberggel együtt álmodta meg nemrég azt, ahogy a földönkívüliek lerombolják Amerikát, ezúttal Goda Kriszta munkatársaként az 1956-os pesti utcai harcok felidézéséhez nyújtja szaktudását és tapasztalatát.
Első munkanapján máris két korabeli T-34-es tankot, számos működő és még több díszletfegyvert, Molotov-koktélt és nagyon sok statisztát rendelt egy józsefvárosi ház ellen. A tankokat már egy nappal korábban, trailerrekkel szállították a helyszínre. Az épületet egyébként is tegnap bontanák, ám ezúttal kamerák kereszttüzében zajlott le a robbantás. Vic Armstrong öt kamera, köztük egy kézben tartott, steadycam munkáját hangolja össze: magyar filmben talán még sosem alkalmaztak ilyen bonyolult felvételi módszert, és ekkora technikát. A másfél napot igénybevevő forgatás eredménye mindössze egy-két percig lesz látható a kész filmben – de az remélhetőleg olyan hatásos lesz, hogy a néző úgy érezheti, saját maga is az utcai harcok közepébe keveredett.