Török Ferenc szerint ez a plusz egy hónap kifejezetten jót tett a vágásnak
„Nagyon közel vagyunk a befejezéshez. Jövő héten már elengedhetjük a film kezét.”- fogalmazott a filmhu kérdésére Török Ferenc. A brókervilágba kalauzoló Overnight mégsem lesz ott az idei Szemlén, mivel a hangi utómunkálatok még a mustra idején is tartanak majd. A forgatás októberben ért véget, s ekkor még úgy látszott, a stáb elkészül február elejéig, ám decemberre világossá vált, hogy ez nem lehetséges. Török Ferenc szerint ez a plusz egy hónap kifejezetten jót tett a vágásnak. A nehézséget nem az jelentette, hogy mi legyen a film vége, mondta, a belső szerkezet felépítése, az arányok és a ritmus eltalálása fontosabb volt,  hiszen a film gyakorlatilag 24 óra több országon átívelő története, amelyben kulcsszerepe van az időeltolódásnak. Az Eszenyi Enikő, Bodó Viktor, Máté Gábor, Nagy Ervin és Nagy Zsolt főszereplésével készült végeredménnyel a rendező elégedett. A hathetes hangi utómunka-folyamat végén, márciusban elkészül az első kópia, így az Overnight a Titanic Nemzetközi Filmfesztiválon debütálhat. A Moszkva tér és a Szezon alkotója a kezdeti aggodalom után ma már kifejezetten szerencsésnek tartja, hogy így alakultak a dolgok, hiszen, mint mondta, így nagyobb hangsúlyt kaphat a filmje, mint ha másik 250 magyar film között kerülne bemutatásra. Ami a Szemlében igazán fontos, a külföldi nyilvánosság, így is kijut majd az Overnight-nak, amit a rendező távollétében a producerek, Angelusz Iván és Kovács Gábor mutatnak majd be a vendégeknek. A szeptemberben bemutatásra kerülő alkotást hivatalosan a 39. Magyar Filmszemlére nevezik majd be az alkotók. 

A kulcsfontosságú és kuriózumszámba menő jelenetek fennakadtak a vámon

Jó hír, hogy az Overnight befejezését fenyegető technikai problémák is elhárulni látszanak. A speciális határidős ügyletről elkeresztelt film egyes jelenetei ugyanis külföldön forogtak. A problémák már ott kezdődtek, hogy az eredetileg kiszemelt szingapúri helyszínt a koproducer visszalépése miatt el kellett vetni. A választás végül a sokkal olcsóbb, és rendkívül egzotikus Indiára esett, ahol nemcsak a körülmények, de a helyszínek is elkápráztatták a filmeseket. A kulcsfontosságú és kuriózumszámba menő jelenetek sorsa azonban veszélybe került, amikor fennakadtak a vámon. Mint azt Török Ferenc elárulta, az indiai belügyminisztérium cenzúrahivatalának van egy speciális listája arról, hogy mit nem lehet szerepeltetni a filmvásznon. Ide tartozik a csók és az ágyjelenetek is. Erről a magyar stáb nem tudott, az indiai szervízcég pedig nem vette komolyan, így a negatívokat elkobozták a filmesektől, s csak több hónapi huzavona után sikerült visszaszerezni azokat. A film vágását ez a közjáték azért nem zavarta, mert a teljes anyag a stáb rendelkezésére állt Beta Print-en. A procedúra részleteiről maga a rendező nem tud sokat, mert az indiai partnercég intézte, az azonban biztos, hogy az anyag kétharmada épségben megérkezett, az utolsó küldemény pedig már az isztambuli reptéren van, over customs…